voor het eerst in zijn leven dat hij dit meemaakt
ze organiseerden dit op stal en gezien het lage deelnemersveldheeft hank ook meegedaan,speciaal voor hem zijn er lage hindernissen geplaatst ik heb afgezien van deelname omdat hank zenuwachtiger van mij zou worden dan van de hindernissen aangezien ik eens een lelijke val gemaakt heb en sindsdien de schrik goed te pakken heb.
ze moesten springen over gewone en natuurhindernissen, waterbak,muurtje, zeil op de grond, pakken vlas, grote plastieke drinkbakken,autobanden vanalles en waar menig doorgewinterd paard zich bedacht had hank zoiets van... dat doen we even
hij weigerde eigenlijk niks en heeft de 7e plaats van de 13 behaald dus ik denk dat hij het knap gedaan heeft
we gaan het houden bij een boompje in het bos en heel soms een hindernisje in de bak
gezien het feit dat er een engelse ruiter opzit heb ik er ook een snaffel ingedaan dat kan het minste kwaad voor ruiter en paard

dat was het avontuur van vandaag dan
hank is geslaagd met vlag en wimpel ondanks dat niemand dacht dat hij rond zou gerakenps ik heb meer foto's van sprongen maar ik vrees dat dat niet toegelaten is dus houden we het bescheiden.
volgende week working cowhorse
idd goed opgemerkt!!