Ik heb helaas al een poosje thuis..
vrijdag gedressuurd.. ging niet super maar ook niet slecht.. had 169 en 176 punten (wel beetje laag maarja NK he)
Nou vandaag weer die kant uit. springen ging al niet helemaal super had er een balk en een weigering..
toen de cross in.. hij was zoals gewoonlijk wel heel fanatiek maar toch miste ik iets...(weet niet wat)
1e 3 sprongen gingen super
en tja toen hindernis 4.. hij wilde er gewoon niet naar toe.. dus tja einde oefening voor ons..helaas..

... Meestal ben ik vrij goed in namen en gezichten koppelen maar bij jou weet ik het echt niet. Heb heeel lang bij het water gekeken en gekletst. En een heerlijk stuk vlaai gegeten
.
Daarna het paard achter gelaten in een lekker ruime box op 500 meter van het wedstrijdterrein.
. We konden lekker doortrekken door het bos, vlak voor de picknicktafel lag een plas van 5 meter lang en die probeerde hij ook te springen , kon nog net blijven zitten
. Verder super uitgereden, alleen maar fijne sprongen ik zag dat we wat hard gingen dus heb op het eind rustig gegaloppeerd, we kwamen 17 seconden onder de optimale tijd binnen.Uiteindelijk nog door het foutloze springen en cross opgeschoven van de 29ste naar de 12de plek