[SGW] uitslagen SGW Ysselsteyn 1-2-3 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

uitslagen SGW Ysselsteyn 1-2-3 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 16:04

hier een topic voor de uitslagen van ysselsteyn

Ik heb helaas al een poosje thuis..
vrijdag gedressuurd.. ging niet super maar ook niet slecht.. had 169 en 176 punten (wel beetje laag maarja NK he)
Nou vandaag weer die kant uit. springen ging al niet helemaal super had er een balk en een weigering..
toen de cross in.. hij was zoals gewoonlijk wel heel fanatiek maar toch miste ik iets...(weet niet wat)
1e 3 sprongen gingen super :D en tja toen hindernis 4.. hij wilde er gewoon niet naar toe.. dus tja einde oefening voor ons..
helaas..

tientjeh

Re: uitslagen SGW Ysselsteyn 1-2-3 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 17:35

Balen, zeg! toch het vertrouwen een beetje kwijt?

Zo gaan de minpunten wel hard, balen!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 18:40

Nou denk het wel zoiets.. Nou van neede is het als het goed is wel recht gezet..

we hebben er nu nog 2 en die gaan wel gewoon lekker op safe rijden (vertrouwen opbouwen) dan volgend jaar nog een paar crossjes en dan vind ik het goed voor meneer..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 18:42

En als je eerst weer een keer B start de volgende keer? gewoon een keer foutloos rond kunnen komen met vertrouwen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 18:44

neede waren we ook foutloos.... wil eigenlijk geen B starten..alleen als volgende x weer niet goed gaat natuurlijk..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 19:22

Ik heb 2 leuke dagen Ysselsteyn achter de rug, als hindernisrechter bij de waterpartij.
Mooie cross, maar wel natte bodem door de flinke regen die vrijdagnacht is gevallen! Gelukkig hebben we het vandaag aardig droog gehouden op een miezerregen van ongeveer een uur na.
Vond het geen "simpele" cross, maar dat mag ook wel op een kampioenschap. Daartentegen vond ik, van wat ik er van heb gezien, de B wel vrij eenvoudig.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:22

Wat balen zeg It's me!! Naja volgende keer beter!

@ sim: je had zelf dus niet meegedaan? Of doe je mee met de open wedstrijd?

K ben benieuwd naar andere uitslagen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:24

Nee, ik deed zelf niet mee. Te weinig punten dus geen kwalificatie. Er is geen open wedstrijd in het L alleen voor de B paarden en pony's.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:25

Oh dat laatste had ik even gemist... wel jammer! Maar wel super leuk dat je hindernis jury was dan. :j

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:28

Ja, is zeker leuk om te doen en de dag is echt omgevlogen! Ga het zeker vaker doen! Maar wel jammer dat ik zelf niet kon rijden, ja....

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:31

Hier ook weer thuis...Geert startte L, dressuur 186 en 188 vrij netjes voor hun, springen was ie het parcours vergeten, wat resulteerde in een volte en maar liefst 4 balken... 20 strafpunten dus al te pakken, cross was ie foutloos en binnen de tijd! Wij waren heeeel tevreden. We weten dat het springen waardeloos is maar aan het begin stijgerde ze alleen maar en stopte ze zo smerig. (ging aan het begin zelfs liggen voor de sprong dus vandaar de blijdschap van geen stops.)

Hele leuke dag gehad en vond het een mooie kampioens-cross.

@ Mendy heb je al effe gesproken maar vind het zo kl*te voor je! Op naar de volgende cross!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:34

Wat balen van Geert's balken Marijke! Maar wel super van zijn cross!

@ sim: als je zelf niet mee kan doen is dat zeker wel leuk om te doen ja. Vooral als je zo'n organisatie er mee kan helpen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:34

Hetje dressuurde niet zoals hij kan en doet de laatste tijd. Losrijden voor springen ging echt super. Hij was bloedje voorzichtig en scherp. Springen stond ook niet hoog, ds met goed gevoel de ring in. Op hindernis 1 glijd hij weg in de afzet, krijgt een hele zware achterbeen fout en paard was compleet van de rel. Heb nog over 2 en 3 kunnen wringen, maar hij was echt bang. Liep met de staart strak tussen de benen en durfde niet te lopen op de bodem.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:35

Muts_Marijke, dan weet ik nu wie jij bent. Had je een rode jas aan? Heb je een hele poos vlak bij mij gestaan bij de waterbak.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:40

@ Sim ja had wel een rode jas aan... en een pet op. Heb geen idee wie jij bent :o ... Meestal ben ik vrij goed in namen en gezichten koppelen maar bij jou weet ik het echt niet. Heb heeel lang bij het water gekeken en gekletst. En een heerlijk stuk vlaai gegeten <3

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:42

Xitsme: Balen zeg dat hij niet verder wilde :(:) .
Muts_M: Fijn dat de cross zo goed ging en dat jullie zo tevreden waren over het springen.
Pb: Ook balen voor jou, ik heb het niet gezien maar stond net bij canter toen je moest springen en hoorde dat je uitgebeld werd.
Ben benieuwd naar de andere verslagjes.

Nou wij zijn net weer thuis,

Vrijdag gedressuurd, ging best netjes, de jury's waren het helaas niet echt met elkaar eens, 178 bij de een en 189 bij de ander. Heb ook voor de middenstap bij de één een 4 en de ander een 8 gehaald :? Daarna het paard achter gelaten in een lekker ruime box op 500 meter van het wedstrijdterrein.

Met springen voelde hij echt superfijn aan, het stond ietsje hoger dan op de gemiddelde cross en dat gaat hij toch wel een stuk beter springen, foutloos rondje.

De cross ging echt onwijs goed, geen twijfel en overal ruim overheen, helaas werd elk plasje op het pad ook als hindernis gezien, dus ik moest continue alert zijn op een sprong :+ . We konden lekker doortrekken door het bos, vlak voor de picknicktafel lag een plas van 5 meter lang en die probeerde hij ook te springen , kon nog net blijven zitten := . Verder super uitgereden, alleen maar fijne sprongen ik zag dat we wat hard gingen dus heb op het eind rustig gegaloppeerd, we kwamen 17 seconden onder de optimale tijd binnen.Uiteindelijk nog door het foutloze springen en cross opgeschoven van de 29ste naar de 12de plek :D .

Vond dit trouwens een hele mooie cross, stond flink gebouwd maar dat is begrijpelijk voor een nk, en ik vond het superfijn rijden, mijn complimenten aan de organisatie +:)+ .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:43

muts_marijke schreef:
@ Sim ja had wel een rode jas aan... en een pet op. Heb geen idee wie jij bent :o ... Meestal ben ik vrij goed in namen en gezichten koppelen maar bij jou weet ik het echt niet. Heb heeel lang bij het water gekeken en gekletst. En een heerlijk stuk vlaai gegeten <3

Dan heb ik de juiste voor me.
Ik was hindernisrechter. Had de fluit en de portofoon. Gaat er een belletje rinkelen? :D

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:48

@ Evie super gedaan!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:48

@ Sim ... nee totaaal niet. Sorry. En ik ben zo nieuwsgierig dat ik de volgende keer zeker op ga letten. Ga je nog meer crossen rijden? Ben al wel zo ver dat ik weet dat je paard Simply She heet... Dan ga ik gewoon de volgende cross kijken welk gezicht er bij dat paard hoord! Knap hoor dat je mij er al wel uit viste. Zolang zit ik nog niet op Bokt.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:49

Super zeg Evie!! Lekker gereden dus :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:53

muts_marijke schreef:
@ Sim ... nee totaaal niet. Sorry. En ik ben zo nieuwsgierig dat ik de volgende keer zeker op ga letten. Ga je nog meer crossen rijden? Ben al wel zo ver dat ik weet dat je paard Simply She heet... Dan ga ik gewoon de volgende cross kijken welk gezicht er bij dat paard hoord! Knap hoor dat je mij er al wel uit viste. Zolang zit ik nog niet op Bokt.

Nou, ik herken Geert en daar stond jij bij dus vandaar mijn gok of jij dan MM bent. :D
Ik rijd nog in Diepenheim, Barchem en Bathmen (in het L). Klein zwart paardje en ik rijd in royal blue/wit.
Laatst bijgewerkt door Sim op 02-10-10 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:55

Sim kun je niet missen. Ze is de enige met zwart paardje en dat outfit :j

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:58

Sim: had jij ook zo'n "westernhoed" op?
Maar jij had toch geen kort haar, of wel :o?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:01

Evie_Bandido schreef:
Sim: had jij ook zo'n "westernhoed" op?
Maar jij had toch geen kort haar, of wel :o?

Jawel! Hoed en kort donker haar. :D
Jij stond een paar keer heul dicht bij mij!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:06

Ik heb je dan inderdaad een paar keer van heel dichtbij gezien maar echt niet herkend dan :o .