Eindelijk de tijd is aangebroken dat wij opzoek zijn naar een paint of appie
Nu hebben wij al een paar leuke paints en 1 appie op het oog, maar wat is jullie ervaring met een paint of appie. Ik wil graag allround gaan rijden dus ook reining erbij.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beide rassen (als je het over Amerikaanse Appaloosas hebt tenminste) zijn over het algemeen leuke allrounders, maar als je je heel fanatiek op één discipline wilt storten heb je misschien meer aan een paard dat daar speciaal voor gefokt is.RedPassion schreef:Okee, je moet dus nog kijken.
Wat wil je precies met een paard? Allround of toch één discipline? Als je voor allround gaat zou ik gewoon lekker gaan kijken en proefrijden en je niet heel blind staren op het ras/kleurtje/uiterlijk maar gaan voor een paard dat bij je past qua karakter.
en een andere discussie.spatter schreef:haha! Ja, je moet zelf ook een beetje prettig gestoord zijn om zo'n paard te nemennee, prettig gestoord
Nee hoor, geintje
Ik denk dat Q/P wellicht wat stabieler qua karakter zijn, maar dat heb je ook bij ruinen versus merrie's, dus kan het niet met zekerheid zeggen