[WN] Western club? =O Help me?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nobody05

Western club? =O Help me?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 09:48

Ja klinkt n beetje raar maar hoorde van de week dat er soort western reining clubs zijn dat je bijv met zn allen buiten rijdt of oefent voor n freestyle wedstrrijdt etc? Nou ik dacht heujj da klink leuk wil ik ook wel weet iemand mechien een paar van deze clubs in de buurt van bergen op zoom ik Begin namelijk te denken dat het toch leuker is met n maatje dr bij dus wrm nie gelijk heel veel? =D alvast bedankt

kort samengevat :
(gezocht)
-western club met rij maatjes en leuke dingen om te doen

(hoeft niet per se western te zijn hoor)

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:54

nog nooit van gehoord...

Wellicht dat op stallen onderling dit soort dingen worden afgesproken en misschien als je lest bij bepaalde trainers, maar westernclubs? wtf... en reining clubs die buiten rijden en oefenen voor freestyle wedstrijden die in NL niet georganiseerd worden? hmm...

Gezocht westernclub, maar niet per se western? huh?

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 09:58

HumbleTalent schreef:
nog nooit van gehoord...

Wellicht dat op stallen onderling dit soort dingen worden afgesproken en misschien als je lest bij bepaalde trainers, maar westernclubs? wtf... en reining clubs die buiten rijden en oefenen voor freestyle wedstrijden die in NL niet georganiseerd worden? hmm...

Gezocht westernclub, maar niet per se western? huh?

ja mechien niet zo goed uitgelecht maar ik bedoel gewoon een soort rijclub waarbij je Onderling wedstrijden organiseert en buitenrijdt etc want sta nu op een reining stal waar groten deels alleen volwassenen zijn die haast nooit buiten komen omdat ze aleen oefenen enz tis wel gezellig hoor maar ik zoek gewoon n soort rij maatje ofzo zeg maar?

capopjekop

Re: Western club? =O Help me?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 10:00

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 10:19

Misschien eens op een andere westernstal gaan rijden, bijvoorbeeld een westernmanege?
Daar heb je vast ook meer mensen van jouw leeftijd.
En een beetje leuke stal heeft een goede activiteitencommissie.
Leuk als je naast serieuze zaken ook eens wat ander leuks wilt doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:44

Ooit opgericht en nooit van de grond gekomen omdat iedereen het toch stomweg te druk heeft.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:45

Hihihi, wij hebben een hele leuke!
Ben niet bevooroordeeld hoor, ben voorzitter ;)

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 15:48

Rumpleteaser schreef:
Misschien eens op een andere westernstal gaan rijden, bijvoorbeeld een westernmanege?
Daar heb je vast ook meer mensen van jouw leeftijd.
En een beetje leuke stal heeft een goede activiteitencommissie.
Leuk als je naast serieuze zaken ook eens wat ander leuks wilt doen!

ben bang dat het dan ophoudt want zodra ik naar een andere stal ga hebik geen paardjes meer ik rijdt namelijk de paarden van die fokkerij dus tjah >,<

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 17:18

Er zijn ook genoeg van zulke verenigingen, alleen zijn die niet Westerngericht. Voor die inbreng zul je zelf moeten zorgen. :D

Taniya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:22

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:06

Op stal hebben wij een groepje mensen die precies datgeen organiseren waar jij naar op zoek bent :) Alleen zitten we ver weg, in noord-holland, dus daar heb jij niks aan. Bij ons is het eigenlijk toevallig ontstaan, we zijn bevriend geraakt via stal en van daar uit zijn we niet alleen voor onszelf maar soms ook voor alle andere stalgenootjes dingen gaan organiseren. Het is begonnen bij gezellige avondjes op stal en buitenritten en inmiddels is er net een weekend drenthe geweest waar er 3 dagen buiten is gereden met oa eigen paarden. Uiteindelijk zijn er 30 mensen meegegaan waarvan een groot deel met eigen paard! Ook wordt er binnenkort een freestyle georganiseerd. Het is dus maar net hoe creatief je zelf bent en in hoeverre je mensen op jouw stal kunt vinden die ook in zijn voor het organiseren van leuke activiteiten.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 07:37

In België bestaat dit zeker hoor. Een westernvereniging die training met buitenritten afwisselt. Zou me verbazen dat dit in Nederland niet bestaat.
En anders zelf op eentje opstarten :D .

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 09:07

Hmm, hier ken ik het niet.
Ik ken sowieso weinig Westernruiters hier in de buurt (als in: op rijafstand). :)

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:14

Hierow! :wave: *zwaait naar TM*
Maar 1 maakt niet 'veel' ;)
(onze leden ff niet meegeteld)