Ik zit al een tijdje te denken wat met western te gaan doen... maar echt geen idee weer te beginnen met eventueel lessen... ik heb geen eigen paard en ook geen western rijders in mijn directe omgeving. Zelf woon ik in hoogwoud en zou graag wat lessen willen volgen aangezien ik volgend jaar bij een western stal in het buitenland aan de gang wil ( graag geen discusie over ervaring enz. is allemaal al besproken)
nu heb ik een voorkeur gewoon bij een particulier langs te kunnen gaan. Dit ivm veel aandacht en geen prive lessen kan veroorloven ben ik bang. plus het fijt dat er hier in de directe omgeving naar mijn weten geen stal zit waar dit gedaan word..
woon zelf in Hoogwoud
ook vroeg ik mij af wie er ervaring heeft met bijv. 3 maanden in het buitenland en dan vriendlief die thuis zit.
Heb je vervoer? Op Trainingsstal Starnmeer (in de buurt van de Rijp) worden westernlessen gegeven op goed opgeleidde Quarterhorses. Voor website met routebeschrijving en meer informatie, zie link in profiel.
ik heb een brommer en heel mischien een lieve vriend die een keer met de auto wilt. maar zou niet weten hoe ik daar zonder snel weg moet komen
troi
Geplaatst: 24-08-10 17:26
Je zou een advertentie kunnen zetten voor een western bijrijdpaard en dat hier in het linkje zitten. Er zijn zat mensen op zoek naar een westernbijrijder, ik weet natuurlijk niet of ze in jouw buurt wonen maar je kunt altijd proberen.
of je kan contact opnemen met Ariette Buchter, sliding shoe stables in Slootdorp. Zij geeft naast mensen met eigen paarden ook les op haar quarter.
Weet je al waar je in het buitenland heen wil?
xShellie
Geplaatst: 07-09-10 13:52
3 maanden in het buitenland zonder vriendlief is niet zo'n pretje... als je af en toe een weekendje naar huis toe kan is het wel te doen, maar als je vrij ver weg zit zonder vervoer is dat toch wel vervelend.
ja, dan is het natuurlijk anders. maar ik ben ook wel eens een paar maanden naar het buitenland gegaan en toen had ik zo'n jaar verkering met mijn vriend. en ja, ligt natuurlijk ook aan je relatie etc, maar ik vond dat toen best wel vervelend.
ja 3 maanden is best lang, zou ik ook niet graag zonder mijn kerel zijn hoor, maar aan de andere kant als ik de kans had en nog jonger was............dan zou ik toch gaan denk ik.