We doen normaal SGW, maar Fjordy had daar gewoon even geen zin meer in. Is natuurlijk ook wel een opgave tussen de L paardjes. Dus besloten iets te doen wat Fjordy ook leuk vind !

Blijft mooie blooper toch... Dit is Fjordy, wanneer hij geen zin meer heeft !

Na dit topic [TEN] Kort op het harde, uitsluiting ? , toch besloten te starten.
En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb !

Het was mijn eerste endurance rit ooit, gelukkig had ik top grooms die mij goed geholpen hebben ! Ik mocht om half 12 starten, dus kon lekker op tijd naar Kootjebroek om is de boel te bekijken. De voorkeuring verliep, Hartslag van 36 en A op locomotie.
Daarna van start, ik dacht... : "Waar ben ik aan begonnen ?!
" Hij zag paarden voorzich, dus werd heel heet en trok continu om harder te mogen. Gelukkig werd hij na een tijd rustiger, en kon ik hem lekker rijden. Wel in een flink tempo, moet daar echt nog middenweg in vinden.
Bij de P/A op 1,5 km afgestapt en ernaast gelopen, na 3 min aangeboden en was prima ! Laatste stuk was heerlijk, echt genoten. Bij de Finish na 5 minuutjes aangeboden en was ook goed! Bij de Vet-Gate had hij prima hartslag van 52 en weer A op zijn locomotie.
Geen prijs, wel 3 winstpunten binnen !
Al met Al.. ik ben om haha, en ga in September en Oktober weer van start
. Ik moet nog beetje middenweg vinden in het tempo, Fjordy heeft hem in igg prima uitgelopen, zonder grote moeite
!Mijn Penny Pony met zijn fan

Jury was ook Fjordengek

Daar gaan we !

Onderweg

Haha, lekker he Fjordy

Fjordy moest even zijn energie kwijt, daarna ook stuk relaxter gereden!

Bijna terug !

Opgedroogt en wel over de Finish!

En top na keuring !

Dus Fjordy blij, ik blij haha