Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
...en dan gaan we eens kijken of die een beetje kan springen...ben er zelf ook een leek in maar ik vind het er altijd zo gaaf uitzien he!...echt, mensen die SGW en eventing doen hebben volgens mij heel veel lef!
...ben een echte dressuurmuts..maar je bent nooit te oud om eens wat anders te proberen en het is ook echt puur voor de leuk(misschien raak ik er nog verslaafd aan!;-)...MAAAR, als het niet gaat, gaat het niet hoor!..ben er niet op uit om het beestje te pesten!
gewoon rustig opbouwen en niet te zwaar werk laten doen, en goed uitstappen, dan kan dat nog makkelijk.. MarChak schreef:Bij de oefencross in Moordrecht deed ook een 20-jarige tuigermerrie zeer enthousiast mee, dus een 21-jarige fjord zal, in de juiste conditie en als hij het leuk vindt, nog best mee kunnen komen toch!
..ach, zo niet houden we het lekker op modderpoel spetteren LuffB schreef:Hier nog een met een pown van 21. De leeftijd maakt in mijn ogen niet zo uit, als het diertje gewoon in goede conditie is, braaf een normaal sprongetje kan maken en je goed oplet op wat hij aangeeft.
Ik moet zeggen dat ik met mijn merrie merk dat dingen zoals de waterbak iets zijn waar ik haar zeker voor moet overtuigen, wat dat betreft heeft ze zo iets van: ''ik zie niet hoe diep het is, straks breek ik een been'' puur zelfbehoud van haar dus. Maar in moordrecht is de plas niet zo diep en het terrein verder ook erg leuk.
Gewoon doen zou ik dus zeggen.