Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Oftewel indoen en rijden alsof hij er niet in zit!
Shoufshouf schreef:Nou ik let meestal te veel op anderen om maar geen gevaarlijke situaties te krijgen. Bij het oefenen bij Paulette thuis, hebben we ook de pleasure proef serieus geoefend. Toen werd ik ook klem gereden en liep P. naar een hoed die gevallen was...om geen ongelukken te krijgen ben ik toen terug gegaan naar de draf (break of gait)...ik let dus genoeg op anderen MAAR anderen mogen ook wel een beetje op mij letten!!!
Er zijn mensen die alleen maar naar beneden kijken en dan bijna in je duiken...
Met redelijke afstanden doet mijn paard niet moeilijk, alleen als je echt te dicht bij komt!!
)
Shoufshouf schreef:ik let dus genoeg op anderen MAAR anderen mogen ook wel een beetje op mij letten!!!
Er zijn mensen die alleen maar naar beneden kijken en dan bijna in je duiken...
Met redelijke afstanden doet mijn paard niet moeilijk, alleen als je echt te dicht bij komt!!
-gevoel (hoewel ik je uitspraak echt wel herken, je hebt er echt halve blinden bij zitten die dwars door je heen proberen te rijden soms)
Dan draai je de kont maar weg oid als je voelt dat het mis kan gaan.
Romkabouter schreef:Je wordt nooit klem gereden, je laat je klem rijden
sliding schreef:Bijv we zitten in de jog en je wordt ingehaald, net als deze ruiter naast je zit moet er een overgang naar de walk worden gemaakt waar diegene die voor jouw rijd direct gehoor aan geeft net als diegene die naast je rijd. Jij zult wel in de walk moeten want je kunt nergens anders heen.

Shoufshouf schreef:Tuurlijk houd ik mijn binnenbeen eraan als ik het idee heb dat ze wil uithalen...en ze heeft tijdens het rijden pas een keer uitgehaald naar een ander paard....die kwam ECHT heel dichtbij en reed in mij..ik heb haar toen laten gaan omdat ik het al vier keer geroepen had...Daarna werd het wel duidelijk toen ze echt trapte dat je niet te dicht in de buurt moet komen. Het blijft dus meestal gewoon bij dreigen...