Beaux is een 4 jarige KWPN merrie, veel gesprongen hebben we nog niet, maar dit ging super en willen we ook (volgend seizoen) vaker gaan doen!
Na weken trouw mee geweest te zijn met Beli@bokt, kreeg ik van haar voor mijn verjaardag een crossles!
Super leuk natuurlijk, ik had er hartstikke zin in, maar helaas ging het de eerste keer (vorige week) niet door...
Het had de hele dag geregend en Beaux stond/staat niet op ijzers, dus voor de week erna gepland.
Maar zoals Nederland kennende, regende het vandaag ook...
We zijn gewoon gegaan, het was ook een ervaring voor Beaux (een van de eerste keren vreemd terein) en mocht het te glad zijn, zou ik in de bak blijven of wat stappen en draven op het gras bij de hindernissen.
Eenmaal in voorhout aangekomen, Beaux uit de trailer gehaald, opgezadeld en los gaan rijden.
Ze was hartstikke braaf en toen kwam het echte werk, want we hebben toch nog heel veel gesprongen (eigenlijk alles, maar veel vanuit draf).
De foto's zijn niet van top kwaliteit en veel van onze achterkant, maar het geeft een idee...

Over de grote, brede boomstam
Over de hoge sprong op de heuvel
Over de boomstammetjes
Grote sprong de waterbak in
Even vertellen hoe braaf ze wel niet is, koppie van haar 
UitstappenLet niet op mijn houding, ik zit op mn dressuurzadel...
Ik ben echt super trots op hoe Beaux het allemaal doet, ze doet zo haar best voor me!
. Maar top ga zo door!