Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pol013 schreef:Mijn paard heeft schiefels aan de binnen-boven kant van zijn voorbenen. Ik gebruik de new airoflow en zien hooguit een paar haren scheef zitten als ik ze er af haal.
Ik zou de new met fleece nog wel willen overwegen maar die lijken mijn dan weer meteen zo warm en daar heb ik het niet zo op. Ik rij oa om deze reden wel altijd zonder beschermers tenzij ik spring/cross.
pol013 schreef:Valt heel erg mee, hoor.Ik zou de new met fleece nog wel willen overwegen maar die lijken mijn dan weer meteen zo warm en daar heb ik het niet zo op. Ik rij oa om deze reden wel altijd zonder beschermers tenzij ik spring/cross.
Ik haal de beschermers er altijd zo snel mogelijk af en de benen zijn niet warmer dan als ik peesbeschermers gebruik bij het springen.
Puera schreef:pol013 schreef:Valt heel erg mee, hoor.Ik zou de new met fleece nog wel willen overwegen maar die lijken mijn dan weer meteen zo warm en daar heb ik het niet zo op. Ik rij oa om deze reden wel altijd zonder beschermers tenzij ik spring/cross.Ik haal de beschermers er altijd zo snel mogelijk af en de benen zijn niet warmer dan als ik peesbeschermers gebruik bij het springen.
Ook qua zwaar worden in het water heb ik geen last van. Alleen als ik ze schoonmaak, maar dan heeft het paard ze toch niet om.