[WN] inschatten waarde western zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mosagaat

inschatten waarde western zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 17:53

Hallo ik zit met voor moeilijk dilemma. In het verleden heb ik van vrienden uit amerika een heel mooi zwart leren show zadel gekregen inclusief bij passend hoofdstel en borsttuig zodoende heeft dit geheel een emotionele waarde die heel groot is.

Na lang aarzelen heb ik toch besloten dit zadel te verkopen, daar ik het zo goed als nooit gebruik, en de laatste jaren heb ik al bijna helaal niet kunnen rijden inverband met mijn gezondheid. Nu wil ik dus dit zadel graag verkopen, maar hoe veel is een western zadel ongeveer waard. Ik zal een beschrijving geven, en later via een vriendin proberen een foto te plaatsen, maar jullie zullen het eerst helaas met een beschrijving moeten doen.

Western show zadel 16 inch
kleur: zwart en bewerkt met stencil en als sier van RVS allemaal kleine ruitvormig metaal beslag
inclusief bijpassend hoofdstel en borsttuig ( met het zelfde metaal beslag)
dik schapenvacht (zwart/wit)
is circa 15 keer gebruikt, maar wel altijd zeer goed onderhouden in al die jaren dat ik het nu heb
van het merk: king series

de emotionele waarde is natuurlijk groter dan de werkelijk waarde dus help mij alsjeblieft, alsjeblieft op weg naar een reeele waarde

crow

Re: inschatten waarde western zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 18:00

Als je googlet op king series saddles, dan kom je op een waarde tussen de 300 en 400 dollar voor nieuwe showzadels van dat merk.

mosagaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 19:27

dankjewel dan ga daar eens snuffelen of ik iets vergelijkbaars vindt, ik zie wel vaak met grote stukken sier metaal maar eigenlijk nooit met fijne kleine stukjes.