Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voronez schreef:M'n paard spint om het verkeerde been, hoe krijg ik dit er weer uit? Halve spins gaan af en toe nog goed en daarna niet meer
Colinda"]
[quote="Voronez schreef:M'n paard spint om het verkeerde been, hoe krijg ik dit er weer uit? Halve spins gaan af en toe nog goed en daarna niet meer

Hierbij geef je druk met je binnenbeen. Dit doe je een aantal rondjes (het paard moet nu kleine stapjes nemen met zijn binnenbeen en grotere met zijn buitenbeen) Dan haal je jouw binnenbeen van het paard en geeft druk met je buitenbeen... nu zou je paard moeten gaan draaien op het binnenbeen. Zodra hij een aantal passen goed is overgestapt, stap je er recht uit, om vervolgens het hele gebeuren te herhalen naar de andere kant.
Sprite schreef:Misschien dat je hier vast iets aan hebt, maar ik hoop dat colinda hier ook nog 'een heel verhaal' gaat typen, lijkt me wel interessant
ja, maar er zijn al een boel tips gegeven!
maar mag (vindt ik) niet ten koste gaan van je paard.
maar ik denk als je dit blijft trainen en volhouden én je paard blijft er ''happy'' onder, krijg je wel een
Blaze schreef:ga vooral op je pivotbeen zitten![]()
je hebt meestal de neiging om op je buitenbeen te gaan zitten
Colinda schreef::)) ja, je moet het dus precies ''goed'' doen en dat valt idd niet altijd mee![]()
ach... een (groot) voordeel is; als je gaat paardrijden, leer je nog het meeste over jezelf... vooral je tekortkomingenmaar ja, zelfkennis is weer belangrijk in the social world }>
hoezo off topic![]()
groetjes