Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee maar heb van de "bekender" eventers te horen gekregen dat ik daar niet aan moest beginnen. Het zou niet van goede kwaliteit zijn en snel kapot zijn.
Nu is het natuurlijk wel zo dat deze mensen wel echt goede bescherming nodig hebben aangezien ze het voor meerdere paarden gebruiken en dan ook nog meerdere keren in de week. Op wedstrijd meerdere paarden, watertraining, galoptraining, terreintraining enz. dan heeft het ook wel heel veel te lijden.
Deze mensen zijn het met elkaar ook niet eens wat dan wel de beste bescherming is maar het merendeel kiest toch voor de Styles voor de voorbenen en de Prolite voor de achterbenen.
Ikzelf heb Dalmars, en Woofwear, woofwear is prima voor het lagere niveau maar verder weet ik het niet heb ze nog niet zo lang. Ben wel zeer tevreden over de nieuwe Dalmars, deze zijn overgenomen door horsewear en helemaal vernieuwd ander materiaal en beter klittenband en stiksel. Zitten mooi om het been, blijven goed zitten en worden niet achterlijk warm.