Na een bak koffie, onze paarden verzorgd en gezadeld te hebben liepen we richting de bak. De koetje liepen nog buiten maar wij mochten even warm rijden, de bak verkennen en de paarden even laten wennen aan een nieuwe omgeving.
Was wel grappig want Rebel kent de omgeving heel goed! Ik heb hem best met regelmaat verbaast zien kijken
Zelf was ik best gespannen, ben voor Rebel twee keer onaardig van een paard gevallen wat op hol ging en ben al een tijdje bezig die angst volledig kwijt te raken. Dit gaat eigenlijk heel goed maar dit was een best behoorlijke drempel 
Even warm rijden..... of noem het maar proberen te ontspannen

Hier kregen we uitleg van Jan, Rebel vond het maar zo-zo maar ik vond het wel interessant

Nadat de koeien los in de bak waren ben ik samen met Rebel er rondjes omheen gelopen, kijken hoe hij zou reageren.

Op een afstandje erop, en wat zenuwachtig op mijn lip bijtende

Stukje dichterbij en wat keek hij toch lief
En lief was hij, ik voelde me snel op mijn gemak!

En steeds dichterbij

Beide geconcentreerd en Rebel al steeds meer in zijn rol van "koeienpaard"

Koeien hielpen ook met 'drijven'

Check de verschillen!

En na mijn ritje waar Rebel zo braaf was en geen stap verkeerd zette kwam ik er later pas achter hoe braaf hij zich eigenlijk gedragen had voor mij
LoverBoy ging aan het eind nog een koe uit de kudde halen op Rebel en Rebel raakte zo enthousiast dat hij helemaal uit zijn dak ging
Hij had een zeer looplustige koe en daar reageerde Rebel zo op 

Was toch wel erg trots dat hij zich zo had ingehouden voor mij, mijn superpeerd!!
Toen we van alle zenuwen bekomen waren hebben we nog een rondleiding gekregen langs de 2010 veulens van de A OK, wat een prachtige veulentjes liepen er rond. Senseo heeft wel mijn hart gestolen, wat een heerlijk snoetje zit daarop!
Anne Marie en Jan, ontzettend bedankt voor deze geweldige ervaring!! Gelukkig hebben we ons weer opgegeven voor de volgende keer, reuze gezellig! En Pannenkiek, jij ONWIJS bedankt voor je P R A C H T I G E foto's!! Dankzij jou hebben we een prachtige terugblik op een heerlijke dag met onze paarden!!
En eens zo wild bij je loverboy
!!
Gisteren hebben jullie al genoten maar ik ook, het was prachtig om te zien hoe het vertrouwen groeide bij jou en hoe braaf Rebel was met jou op z'n rug!