[SGW] oefencross Tilburg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

oefencross Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 12:20

Heeft iemand ervaring met dit terrein? en er foto's van van dit terrein.
Ik wil er graag een keertje heen maar geen ervaring en ponylief ook niet dus zoek ook nog iemand die mee wil waarvan de pony wel ervaring heeft ;)

Anoniem

Re: oefencross Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 14:50

zit er een terrein bij tilburg?

Ik ben ook benieuwd of daar een site van is en of dat vrij toegankelijk is.

Verder wil ik je aanraden niet alleen of met iemand met "ervaring" te gaan trainen. Maar met een instructeur! Crossen kan best gevaarlijk zijn als je zomaar wat aan klooit ;)

In helden kun je trainen met een instructrice is ook een leuk terrein. Of in hernen bij rob jansen. Ook een leuk terrein. En zo zijn er nog veel meer terreinen waar je heen kunt. Met instructeur!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 18:38

Ja in Tilburg zit een kleintje maar, maar een paarden hindernissen.Het is wel gewoon vrij je kan komen wanneer je wil.
Een instucteut is voor mij geen optie ik ken niemand die hier ervaring mee heeft om mij te helpen. en even naar een ander terrein is me zelf te verweg kom vannuit Haarsteeg.
Daarom zoek ik iemand waarvan het paard de ervaring heeft dus dan ook de persoon die mij dan een beetje kan begeleiden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:22

Ysselsteyn en helden is dan toch wel te doen? dat is iets meer dan 60 km volgens maps en Hernen is nog dichterbij.

Puur voor de veiligheid zou ik dat toch doen..

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 19:35

hebben die ook een site?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:37