Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mirandavb schreef:Ik zou je wel kunen helpen. Ik woon in dronten en heb ervaring in verschillende diciplines van de westernsport. Laat maar weten of het je wat lijkt!
mirandavb schreef:Dan moeten we even een keertje afspreken! Wanneer zou jij kunnen? Alleen dit weekend word wel wat moeilijk voor mij, want ik heb dan wedstrijd. Ik zou wel misschien zaterdagavond kunnen ofzo! Laat maar weten wanneer jij zou willen, dan spreken we even af om met elkaar kennis te maken.
Dymphi schreef:mirandavb schreef:Ik zou je wel kunen helpen. Ik woon in dronten en heb ervaring in verschillende diciplines van de westernsport. Laat maar weten of het je wat lijkt!
hee! dat zou wel wat zijn.. ik heb nog steeds niemand anders gevonden.. wil gewoon een aantal keren wat hulp en dan kan ik er zelf mee verder..
Natascha dH schreef:mirandavb schreef:Dan moeten we even een keertje afspreken! Wanneer zou jij kunnen? Alleen dit weekend word wel wat moeilijk voor mij, want ik heb dan wedstrijd. Ik zou wel misschien zaterdagavond kunnen ofzo! Laat maar weten wanneer jij zou willen, dan spreken we even af om met elkaar kennis te maken.
Beste Miranda,
Ik wil dit niet verpesten, maar let op:
Volgens mij start jij dit weekend L3. Voor zover ik weet is het een L3 ruiter vgls de WRAN niet toegestaan om les te geven. En de stamboeken in Amerika doen daar ook moeilijk over.
Kijk dit even goed na, want voor je het weet ga je de boot in !!
Ik heb om die reden ook meerdere aanvragen voor lesgeven al jaren afgehouden!