Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vond de cross niet echt super mooi vergeleken met tripalons en andere oefencrossen maar toch een leuke oefening.
Alle hindernissen gesprongen en daar ben ik heel tevredne mee. T/m hindernis 7 gingen we overal erg twijfelachtig door, maar daarna kregen we beide meer moed en ging het soepeler (lees: zonder eerst stilstaan voor de sprong en daarna alsnog lief springen).

Waterbak vond hij eng, maar de tijd genomen.. en zeker in elke waterbak 5x doorheen gestapt. Mooie van oefen dat je lekker mag proberen
. Dus zeker tevreden!
Snackie schreef:Hier ook nog iemand die tevreden thuis is gekomen.
Ik had tijd te kort, en kon helaas geen parcours meer lopen, maar hebben het gered.
Voor Uvo was het zijn eerste oefen cross, en hij heeft niks geweigerd. Dus ik ben echt mega trots!
Alleen het smalletje voor de waterbak vond ie niks, en sprong hij er meer naast dan overheen
Op naar de volgende maar

). 28e geworden, volgens mijn vriend de pessimist is dat niet heel best, rotjong is het ook
Maar ik ben tevreden, 19 punten.. Ben benieuwd waar ik dan de punt voor de 20e verloren heb. Heb ze wel allemaal gesprongen dacht ik, maar eentje echt een tweede keer op aan moeten rijden. Zal dat wel zijn ofzo. Ik blijf tevreden 

SusanneZiwan schreef:Ziwan was met opzadelen en opstappen niet zo lief, kwam even flink omhoog.![]()
Voor de rest wel lekker gereden, alles gesprongen, maar wel 2 weigeringen helaas.
Ondanks alles super tevreden en trots op hem.![]()
En Amber wat is Toot gaaf zeg, ookal mag Fjordy er ook zeker wezen!
!!
Maar verder deed hij alles prima. Die waterbak naast de finish vond hij ook spannend maar ik heb hem gewoon de tijd gegeven en hem ervoor gehouden en met been een beetje aangespoord. Ik wist zeker dat hij het uiteindelijk ging doen, maar niet of het een reuzesprong of lopen door het water zou worden. (werd een reuzesprong)
!! Bob1976 schreef:Snackie schreef:Hier ook nog iemand die tevreden thuis is gekomen.
Ik had tijd te kort, en kon helaas geen parcours meer lopen, maar hebben het gered.
Voor Uvo was het zijn eerste oefen cross, en hij heeft niks geweigerd. Dus ik ben echt mega trots!
Alleen het smalletje voor de waterbak vond ie niks, en sprong hij er meer naast dan overheen
Op naar de volgende maar
Volgens mij hoefde je de smalle hindernis voor de waterbak niet eens te nemen.. haha.... (stonden ook geen vlaggetjes bij)
.