[WN] Gouden Tip!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

brio

Gouden Tip!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 14:03

He,

Nou, ik heb t ontdekt hoor.....
Was opzoek naar een bus/auto om met de trailer op pad te gaan, maar bijna overal moet je achteraf kilometers betalen of zit er wel een addertje onder het gras!
Lang leve Google *\o/*

Kilometervrij.nl verhuurt bussen met trekhaak en, zoals t al zegt, KILOMETERVRIJ door heel europa +:)+

Dat is nog een leuk op pad gaan met je paardje!!!!!!!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:58

Kijk je dan wel de trekauto/bus even goed na en vraag om 'n onderhoudsboekje of een keuringsrapport!
Ik verhuur al 18 jaar auto's ; kilometervrij is godsonmogelijk als je je auto's in een goede staat wil houden of je moet een gigantisch bedrag aan huur vragen en daar zit je ook niet op te wachten...

Onderweg strandden met de auto mét je trailer en paard erin lijkt me géén fijne optie |(

barrelracer

Re: Gouden Tip!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 19:08

Wat is de prijs per dag dan bij Kilometervrij voor een bus met trekhaak en waar zitten ze ?

brio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 05:17

Dropje: Beetje jammer dat je het de grond in trapt, ik heb er nauwkeurig naar gezocht (google, kvk, referenties enzovoorts).. En ook naar gevraagd. Alle bussen zijn in goede staat en de papieren, ook keuringrapport, zitten erbij (kan je gelijk inzien) ook zijn alle bussen ANWB verzekerd door heel europa. Wat ik heb begrepen is dat hun ook een eigen garagebedrijf hebben en houden hun bussen dus zelf bij (vandaar de lage verhuurkosten). Ik zit al ruim 23 jaar in de paardensport en ga mijn paarden niet achter een bus hangen die ik niet vertrouw! Het is echt mogelijk dus...

Barrelracer: je kan kijken op www.kilometervrij.nl, maar aangezien ik ook slaapplek wou hihi, heb ik een grotere bus, de lang en hoog geloof ik, genomen. Ik moest een weekend naar Duitsland, vrijdag weg en zondagavond terug, koste mij € 265.-

Ik heb hier met plezier gehuurd en ik kon de bus terugzetten wanneer ik wou. Hoefde niet te wachten tot hun open gingen ofzo, echt relaxed, want na een weekend wedstrijd ben je t wel zat

Het is maar een tip die een hoop mensen veel geld kan schelen en ik heb goede ervaringen ermee, anders had ik het niet geplaatst

Groetjes

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 06:39

Waarom open je dit topic 2x? :?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 06:52

Wat ik bijzonder vind is dat je al eerder een topic hebt gemaakt waarin je wil inventariseren of er interesse is voor de verhuur waarmee je kilometer vrij kunt rijden en waarin je aangeeft dat je zelf werkzaam bent in de auto verhuur en waarin je dezelfde site naar voren laat komen. kilometervrij(.nl).

Ik vraag me af in hoeverre dus dé gouden tip is of in hoeverre dit promoten is van je eigen werk :) .

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 08:04

@: Brio - ik doe alles behalve je berichtje "de grond in trappen"

Ik wilde je, en misschen andere mensen die geinteresseerd waren, alleen wijzen op de zaken waar ze EXTRA op moeten letten voordat ze met deze zg. Prijsvechters in zee gaan!

Even voor de duidelijkheid: ik verhuur géén auto's of bussen met trekhaak en zeker niet kilometervrij, dus ik heb geen enkele reden om, uit commerciele overwegingen, je bericht negatief te benaderen!
Mijn eigen zaak is onderdeel van een zeer groot wereldwijd concern, ik hoef dus niet te beknibbelen op veiligheid }> Veel succes verder!

brio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 12:34

Ik begrijp dat er een hoop consternatie is over mijn tip. Maar goed...
Ik heb al bericht gekregen dat ik spam???? Ook is het denk ik makkelijker geweest, als degene die de tip had geplaatst het eerst ff doorgegeven had. Mijn nicht zit ook op bokt, en had via mijn pc dit geplaatst (hierdoor dus automatisch ingelogt en geplaatst onder mijn naam). Dit was al voor dat ik in de autobranch werkte.

Maar ik begrijp dat het niet op prijs gestelt wordt door niemand en zal een verzoek doen om dit topic te verwijderen.

Ik, de goede Brio, had inderdaad een topic geplaats voor een veewagentje en hoop nog steeds dat mijn baas dit doet.

Maar alles terzijde, mijn nicht probeerde iets goed te doen (ze had alleen ff opmoeten letten hihi) en helaas mocht het niet zo zijn.

HET SPIJT ME!!!!!!!

Groetjes

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:17