[SGW] Crossterrein Gieten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yarrah

Crossterrein Gieten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 14:30

Hallo,

Is iemand op de hoogte of het crossterrein in Gieten (de kuil) nog steeds bestaat. Zoja, is dit terrein openbaar?
En waar kan ik meer informatie krijgen.

alvast bedankt,

mistid

Re: Crossterrein Gieten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:17

Volgens mij bestaat het niet meer.
Ik zal ook eens kijken of ik er wat over kan vinden!

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 07:28

Hee,.. mistid... Ik heb ook al her en der rondgekeken, maar kan niets meer vinden over De Kuil.
Weet je verder in Noord drenthe nog een openbaar crossterrein?
Ik ga in augustus een Trec rijden en wil Oz wat "natuurlijke" hindernissen laten zien. Vandaar....:-)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 08:30

Er zijn terreinen in Roden en Oosterwolde, en dan nog wat verder naar Friesland in ook. Er schijnt ook nog iets in Bedum te zitten.
Ik heb zelf ook nog wat crossspul staan, maar dat moet drastisch worden uitgebreid.

Ik ken ook iemand die lessen in het noorden verzorgt, onder andere in Roden en Oosterwolde, en die maakt voor haar 'beginnerslessen' ook gelegenheidsterreinen met prefab hindernissen, geeft heel leuk les. Ik kan je haar emailadres wel PB'en als je wilt? Of de complete mail met de trainingen doorsturen als jij je mailadres even PB't :)

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 19:19

Gieten bestaat al heel lang niet meer.
Helaas woon net als mij en mistid in de verkeerde regio...hier zijn weinig mogelijkheden.
Je kan anders beter een keer meerijden met de trainingen van SGW noord zoals mistid al heeft genoemd.,

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 21:40

De Kuil is helaas afgebroken. Het onderhoud kostte teveel tijd en geld. Bovendien deden staatsbosbeheer en de gemeente moeilijk, wat ik begrepen heb.

In Oosterwolde zijn inderdaad ook soms lessen, met genoeg variatie. Te vinden via startlijsten.nl