Jeddah was met me mee als steun en toeverlaat voor zowel mij als Jagger en heeft ervoor gezorgd dat we niets te kort kwamen. En alsof ze niets te doen had, heeft ze ook nog foto's gemaakt en dus dacht ik, ik maak eens een topic
Halter hebben we inmiddels wel vaker gedaan, maar ons debuut onder het zadel liep afgelopen herfst helemaal mis, doordat ik plotseling nogal ziek werd en naar huis moest. Nu was onze tweede kans en ik heb genoten!
De trail ging niet helemaal (of helemaal niet
) naar wens, maar dat was mijn eigen schuld. Ik ben teveel bezig met het parcours en de opdrachten en te weinig met rijden. Natuurlijk is Jagger nog niet zo ervaren dat hij het allemaal zelf dan wel doet, dus stom en een goede les voor de volgende keer!Maar de pleasure ging juist boven verwachting goed! Ik wilde graag op één hand proberen, aangezien we dat toch zullen moeten gaan uitbouwen, gezien hij nu 7 jaar is. Nou ik heb gewoon echt gejogd
Hartstikke gaaf gevoel. Vooral omdat hij dat erg moeilijk vind nog (verzameling) en het liefst lekker vlot draaft. Maar ik ben dus helemaal gelukkig na deze super afsluiting van onze wedstrijddag en volgende keer doen we gewoon weer mee!Na afloop hebben we nog even op het buitenterrein in de waterbakken gewandeld. Lekker afkoelen en het koppie even leegmaken
We hebben 6 blauwe, 2 rode en 1 geel lint mee naar huis mogen nemen
Nou genoeg gekletst, hier de foto's!
We begonnen smorgens met de Halter Amateur en Open (mens geef dat koekje nu, dan kunnen we hier weg
):
Helemaal blij met de blauwe linten (past tenslotte mooi bij de outfit
):
Daarna kwam de showmanship, wat écht niet goed en niet netjes ging en waar we dus (geheel terecht) bij de ene jury 3e werden geplaatst en bij de ander (geheel onterecht
) 1e:
Toen kwam de trail...
Het hek (vooral gewoon lekker naar buiten kijken, want daar is een véél leukere trailbak
):
De jog over:

Losrijden voor de pleasure:

In de ring:

En kijk! Een heuse jog!
4 voetjes aan de vloer

Zeg stippelmevrouw... Wat zit er in dat mandje?

Na afloop hebben we dus nog even heerlijk uitgewaaid en afgekoeld op het buitenterrein waar de Jackpot Trail was gehouden. Dat is echt Jaggers ding en je zag hem echt kijken van: Wauw!
Moet je nou zien wat gaaf! Waarom heb je niet meteen verteld dat ze dit hier hadden?
Eerst het water inspecteren:

Daarna erdoor wandelen:

En dan via de opsprong er weer uit:

Lekker spetteren!

En nog een andere natte plas

Bedankt voor het kijken!