[SGW] Tristan crosstraining Moordrecht, film

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Tristan crosstraining Moordrecht, film

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 14:48

Vandaag weer een training gevolgd, wij crossen puur voor de afwisseling dus niet met het oog op starten :+ . Ik weet niet waar hij last van had, maar hij was nogal overenthousiast en ik vind het dan heel moeilijk rijden (de balans tussen bewerkelijk houden en ruimte geven). Al met al toch heel fijn gereden, ondanks de sprintjes die we tussendoor hebben laten zien :D

De 3 boompjes op halve voltes;

2 van de 3 boompjes, op 4 galopsprongen de bezembak en dan weer op 4 de coniferen (de eerste keer ging hij zo groot over de bezembak en trok toen enorm aan dat het makkelijk op 3 galopsprongen ging _O- )

Het vorige lijntje, dan door naar de 3 boompjes vanaf de andere kant, waterbak in en vervolgens de kuil door! Ben echt super blij met dit filmpje zeg, had tussen de 3 boompjes wat meer ritme mogen houden, maar het ziet er zo veel relaxter en beheerster uit dan het gevoel dat het gaf :D

Sjolvir

Re: Tristan crosstraining Moordrecht, film

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 16:01

Blijf fan van jouw gigantisch grote witte paard!
Ziet er netjes en heel beheerst uit vind ik.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 16:24

Oh joh was jij dat Mir die ik met die knoert van een schimmel bijna de bak uit zag scheuren. Wat een kanon zeg, holy, maar wat issie gaaf zeg wat een body.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 17:56

Yep, dat waren wij haha, de grapjas! Lang geleden dat hij zó enthousiast is geweest zeg!

En zo groot is hij overigens niet hoor, 1,66 , maar hij heeft inderdaad veel massa!

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:31

@Remember: net je filmpjes bekeken, ziet er goed uit hoor, jullie zou best goed passen in de gevorderden groep als je 't mij vraagt!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:28

Jou heb ik idd ook nog zien rijden, wat een front heeft jouw paard zeg! :j heel gaaf om te zien!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:46

Wat een ontzettend leuk paard heb je! Lekker stevig ding en zo te zien vindt hij het geweldig dat je dit met hem doet. Hij wordt lekker enthousiast.
Het is je inderdaad wel aan te zien dat jij hem af en toe wat té enthousiast vindt, maar je rijdt vriendelijk en gaat wel netjes mee in de sprong +:)+

Ik kan het eerste filmpje trouwens niet zien, baseer het bovenstaande dus op de andere twee. De eerste geeft een error.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 08:24

jullie zijn stoer!!!

Renpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 11:59

Ik heb jou ook nog zien rijden! Jij zat in de groep na mij. Wat een ontzettend gaaf paard! Hijs in echt mooier dan op de film als je het mij vraagt! Ziet er goed uit die filmpjes, wou dat de mijne zo beheerst bleef! :D

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 10:36

Dank je! Het voelde echt zo veel onstuimiger dan zo op de film, daar ben ik wel blij mee :D

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 22:11

Erg leuke beelden.