[SGW] cross verkennen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sanurie

cross verkennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 17:50

Hallo bokkers!!!

Ik heb een vraagje over het verkennen van de cross,
Op het vraagprogramma staat dat de dag(vaak vrijdag) de cross al open is gesteld om het te verkennen, maar mijn vraag is:
ben je verplicht om dit de dag van te voren te doen?? Of kan je dit ook nog 's ochtends op de wedstrijd dag zelf doen??

Groetjes !!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 17:57

Dat mag zelfs als de wedstrijd al in volle gang is. :j

Wel goed opletten dan, vooral op de fluitjes van de hindernisjury. Want dan is er een combinatie in aantocht.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 18:07

heee, okj
dat wist ik egt niet, das makkelijk, me ouders hadden al, dan moet je die dag er voor ook al er heen rijden en omdat de wedstrijden niet egt in de buurt zijn, hadden ze zoiets van tja, kost erg veel geld om steeds heen en weer te rijden, maar dat is super dat je gwn altijd de cross mag verkennen.
Bedankt voor je antwoord!!:d

Karin schreef:
Dat mag zelfs als de wedstrijd al in volle gang is. :j

Wel goed opletten dan, vooral op de fluitjes van de hindernisjury. Want dan is er een combinatie in aantocht.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 21:50

Ja dat klopt, wat Karin schrijft.
En als er iemand aan komt: hup, de bosjes in.
Goed opletten en niet in de weg lopen.
En bedenk van te voren of je de cross vóór de dressuur, of tussen de dressuur en het springen gaat lopen.
Ik reken meestal een uur voor het uitgebreid lopen van een cross. Als je echt doorloopt lukt het ook wel in een half uur, maar dat zou ik in het begin niet doen. Ik liep ze in het begin vaak twee keer. Nu ken ik de route vaak nog een beetje van andere jaren en is één keer lopen genoeg.

Succes!

flippi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:06

Nog een tip, als jij, of iemand anders die je kent, een mauntainbike of iets dergelijks heeft neem die dan zeker mee, het kost je een heleboel minder tijd en je wordt ook niet zo heel moe. :D

flippi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:09

Pas wel op dat je niet te snel de cross door bent, inspecteer altijd de hindernissen goed, de fiets is alleen bedoeld voor de stukken tussen de hindernissen.
Ik weet het de verleiding is groot om gewoon door te fietsen en denken die heb ik wel gezien, maar kijk dan toch maar een tweede keer, want het zou jammer zijn als je per ongelijk de verkeerde boomstam springt.

Isis_Quinto

Re: cross verkennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 19:22

Daar doe je wel lang over als je die cross moet lopen dan .
Je vergeet het toch niet zo snel?
Mijn vriendin zij dat het wel achter elkaar licht en dat je niet echt bochten enzo moet rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 20:42

Isis_Quinto schreef:
Daar doe je wel lang over als je die cross moet lopen dan .
Je vergeet het toch niet zo snel?
Mijn vriendin zij dat het wel achter elkaar licht en dat je niet echt bochten enzo moet rijden.

Afgelopen weekend waren er toch echt bochten en mensen die de weg kwijt waren. Zelf heb ik de cross 2 x gelopen. De eerste keer 30 min. En daarna nog een keer met een instructrice die nog uit leg gaf over het je de sprong moest rijden enz.