Ik weet niet of er mensen zijn die in de buurt van Groningen (Veendam) hun slidingstops willen trainen. Ik heb, omdat het nu zo'n droge periode is, een best wel goede bodem op dit moment. Het is een harde ondergrond met een zachte bovenlaag. Ik heb mogelijkheid om trailer te parkeren en paarden af te spuiten na die tijd. Kost niks, alleen even pb-en voor mijn nummer of ik thuis ben. Als het echt een paar dagen achter elkaar pijpenstelen regent is het moment voorbij, maar in deze periode blijft ie aardig goed.
Barry heeft vandaag even laten zien dat het kan in deze bak en heeft een aantal glijers laten zien, het waren aardige stofverplaatsingen...
en hebben er al mensen gereageerd want met dit weer blijft die bak van jou volgens mij wel lekker glijden
MissFreubel
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-10 22:26
Nee, blijkbaar toch niet zoveel animo. Maar ik train lekker door. Bak is inderdaad nog steeds heerlijk te rijden. Niet te zwaar zoals mijn andere bak. Dat is net de duinen van Zandvoort.
Het is idd een tof aanbod en best in de buurt voor mij. Heb alleen laatste tijd weinig gedaan en geen plates achter, dus wordt hem ook niet. Heb zelf ook niet altijd makkelijk vervoer, dus Jammer!! Vind samen trainen ook best leuk!! Misschien op paardje van iemand anders, maar moet ik nog maar zien.
Nou ik vind het heel jammer dat je zo ver uit de buurt woont, want ik had heel graag bij je komen rijden
al was het alleen al voor de gezelligheid,.. ik train altijd alleen in mijn bak, maar af en toe iemand om samen mee te rijden zou ik ook niet afslaan hoor
rina
Geplaatst: 11-07-10 22:17
Ik vind het ook een super leuk aanbod, en je zit niet eens zover bij me uit de buurt (je hebt zelfs dezelfde instructeur gok ik ) ik zit alleen even zonder vervoer. Maar mocht ik binnenkort weer een auto hebben (die mijn trailer mag trekken een gewone heb ik nog) PB ik je wel.
MissFreubel
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-10 00:36
Volgens mij hebben we idd samen les van Barry S, haha. Misschien kunnen we lesje combineren...