[SGW] Kerwin de crosskampioen @crosstraining Ermelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Kerwin de crosskampioen @crosstraining Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 21:35

Ik ben er nog helemaal vol van, dus ik moet de foto's gewoon even delen 8-)

Dit was onze 4e crossles hier op het terrein in Ermelo. Kerwin heeft al wel meer springervaring, ik een paar jaar terug ook eens een paar lessen gevolgd met een ander paard maar niet veel meer dan dat. Maar we hebben er beide ongelooflijk veel plezier in! :)

Alleen het tussendoor wachten vond Kerwin niks aan, daarbij heeft hij wel een paar keer echt flink op de achterste benen gestaan dat de anderen er ook echt van schrokken :o

Maar als iemand nog tips heeft, graag :) Over 3 weekjes nog een lesje in Lunteren en daarna de oefencross daar. Nu al beetje zenuwachtig, maar de max. 60 cm moet vast wel goed komen 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die voetjes 8-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn trots, twee keer gedaan maar eerste keer lette mijn fotograaf niet op (verwachtte niet dat ik de baan uit de dressuurring in zou springen :D )

Afbeelding

Op naar lunteren :D

plien26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:38

wat heb je leuke foto's zeg prachtig!
Wil je ff suc6 wensen voor de komende crosstraining ;)

Rhys

Re: Kerwin de crosskampioen @crosstraining Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:20

Gaaf zeg, ga zo door en veel plezier!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:24

Leuke foto's weer! Wat een prachtige omgeving daar toch, als er geen hindernissen 'in de weg' zouden staan zou ik er niks op tegen hebben om wat sprintjes te trekken op de zandpaden of door het water O:)

Een blonde vraag; hoe steekt dat nou in zijn werk, zo'n crossless? Het terrein lijkt zo groot, moet de instructeur constant heen en weer lopen tussen de hindernissen, of heeft hij/zij zo'n flink stemvolume? Ik vraag me dat nu altijd af als ik dit soort foto's bekijk :o

Blijft leuk hoor, om te zien dat jullie er samen zo'n plezier in hebben!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:34

Leuk zeg alweer! :D

Gaat helemaa; goed komen in Lunteren!
Ze hebben nu best meer hindernissen in Ermelo als vroeger. Leuk!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:33

Jullie gaan echt lekker Jakobien! Stoer hoor, Lunteren gaat vast helemaal goed komen :j

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 07:41

Ik hoop het, nieuw terrein en hindernissen is toch wel weer beetje spannend ;)
Maar mijn vriend gaat weer mee om foto´s te maken als het goed is, dus jullie zullen het wel zien :)

Tessel:
Ermelo heeft een vierkant stukje ter grote van een bak waar heel veel hindernissen zijn. Mijn instructrice staat dan op een verhoging in het midden en kan zo bijna alle sprongen overzien. En dan één voor één doen we dus hindernissen of een lijntje van een aantal hindernissen. En tussendoor geeft ze dus nog tips. Die heggen enzo hebben we eerst allemaal één voor één gedaan, terwijl zij bij de sprong stond (en dat op elkaar wachten vinden niet alle paarden even leuk ;) ).

En uiteindelijk dus een heel groot rondje en dat doe je dus echt alleen, dan kan ze ook geen aanwijzingen meer schreeuwen ;)