. Zij konden het van iemand 'goedkoop' overnemen.Het was voor dit meisje bedoeld om lekker mee buiten te kunnen rijden. (Ze rijd Engels.) Dan is een westernzadel natuurlijk ideaal.
Helaas (of misschien maar goed
)pastte het voor geen meter. De vraag is nu dus, omdat het toch verkocht moet worden, wat het nou eigenlijk wel waard is (dan kunnen we dit doorgeven aan die meneer). De prijs die ervoor gevraagd wordt op dit moment, vind ik te hoog, maar misschien hebben jullie hier andere kijk op..Daarom zeg ik nog niet wat de vraagprijs is
, ik wil eerst jullie mening.En waar komt het vandaan (zadelmarkt misschien??
)En op wat voor paard moet dit ding in hemelsnaam gelegen hebben??
De pony waar het op zou moeten is de haflinger op de foto, een gewone, forse haflinger welteverstaan. Het lijkt wel of het zadel voor een mongolenpaard gemaakt is
. De boom zat vrij strak op de schouder, en drukte op de schoft. Maar van achter was het zadel weer veel te wijd, waardoor het wipte. Ik heb mijn eigen zadel er ook nog even opgelegd, maar dit lag meteen (in ieder geval voor het oog, ik heb verder niet gekeken omdat het niet om dit zadel ging, maar om deze mensen een indruk te geven) stukken beter.Het leer is ook niet om over naar huis te schrijven, de skirts zijn erg stug de fenders niet, maar ik heb het idee dat ze niet erg stevig zijn. (beetje elastisch...dus dat ze makkelijk uitrekken.)
Als je de singel aantrekt, dan kiepert het dus nog meer naar voren (zie foto's). Maar de boom drukt dus in het vlees..
Hier wat foto's:

Ik ben erg benieuwd naar jullie uitspraken...
kom maar op!!
)
. Maar zoals al gezegd is, het is maar wat de gek (met geen verstand