ik wil graag horen wat de ervaringen zijn van relatief jongere mensen ( 40-50 ) die een kunst knie schijf hebben en of krijgen. Ik krijg een kunst knie schijf, misschien 2, en rij bijna elke dag mijn paard. Ik heb geen last met rijden maar wel met afstijgen. De operatie zal in okt. plaats vinden.
hier ben ik wel heel benieuwt naar, ik moet eigelijk me hele knie laten restructureren dus van daar
gillian
Geplaatst: 17-06-10 20:19
Kakkie hier op bokt heeft zelfs 2 hele kunst knieën. Rijden kan ze gewoon. Zou zeggen pb haar eens
kakkie
Geplaatst: 17-06-10 22:19
Klopt! ik heb zowel links als rechts een volledige knieprothese vanaf mijn 27ste jaar. Rijden geen probleem! Alleen zorgen dat je je knieen niet hard stoot=auw! Voor mij was het de beste beslissing ooit!
Oef een opluchting; ik moet twee nieuwe knieën krijgen, maar ik had een paar mensen gezien die daarna echt veel last hadden. Maar allemaal; roken drinken en 'non-bewegers' en erg 'gewichtig'. Dus dacht stiekem wel ja maar ik leef toch gezonder, maar dat is geen garantie. Met andere woorden ik was wel erg bang dat ik niet meer in het zadel zou komen. Deze berichten geven hoop. Dank