Twee amerikaanse appie's. Missy komt uit canada en tex is haar dochter van de hengst lenas texan.
Het zijn twee geweldige paarden. Gevoellig maar harde werkers en echte meedenkers.
Missy heeft altijd op zeer hoog niveau NRHA wedstrijden gereden. Maar helaas is nu niet meer geschikt
voor de reining. Ik heb haar nu omgeschoold voor pleasure, horsemanship, trail en showmanship.
Ze pakt dit superr goed op!! Ze kan superr joggen!! We zijn al na 5 wedstrijden L2 startgerechtigd en we gaan dus onze eerst volgend
wedstrijd L2 starten/ In 5 wedstrijden zijn we 8x als eerste geplaats. Superrr trots dus.
Tex is de dochter van missy, een gevoellige dame die je moet kunnen begrijpen.
Maar een paard met ook zeer veel talent en goede techniek. Met haar train ik bij Ricky young, en met haar
ga ik het ook zeker ver schoppen, ze kan superr stoppen en spinnen. Appeltje eitje voor haar.
Met haar ben ik nu de puntjes op de i aan het zetten en dan ga ik zo gauw mogelijk starten.
Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden, maar houd het vriendelijk!
We hebben ook nog drie quarters, dus misschien daar binnekort een topic over.
Maar dit zijn toch echt mijn trotsjes en vriendinnen.

Miss classy hands oftewel Missy

Miss ticket to texas oftewel tex (dochter van missy)

We hebben ook nog drie quarters!Misschien daar binnen kort wat foto's van.
Ik herken Missy van de Trailclinic laatst op de AOK van Chris Knol, echt mooi paard en haar dochter mag er ook zijn!
).

Heb je snel gedaan! Knap hoor!
!