Ik hoop dat jullie het leuk vinden om een filmpje van onze training te zien. Dit filmpje had ik gemaakt om zelf eens te kijken hoe het er allemaal uit ziet. Ik zie er zelf niet al te charmant uit
We zijn bezig de wissels te leren. [WN-AM] tips voor lead chanches Het gaat nog niet 100 procent zoals het moet zijn, maar ze worden al wel met rust gesprongen, geen sprint er achter aan. Aan het begin lijkt het of hij naar mijn been schopt bij een wissel, maar dit kwam doordat ik hem uit balans bracht.
Omdat de camera bijna leeg was is niet alles gefilmd, dus niet alles beide kanten op en niet alles in alle gangen.
Mijn paardje loopt ook graag achter de loodlijn, dus als iemand daar nog tips voor heeft hoor ik het graag!
Na het eerste deel waar ik hem recht richt probeer ik hier iets aan te doen, daardoor gaat hij in galop met zijn hoofd schudden. De oprichting ging dus nog niet met succes.
Dit is een trainingsfilmje dus alles gaat nog niet perfect!
Ik plaats dit filmpje omdat ik graag uit allerlei hoeken feedback krijg
Dus opbouwende kritiek is zeer welkom!!Maar laat a.u.b. wel wat van ons heel, ik hou namelijk wel van mijn paardje!!