Hier ook menners met een beperking?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ben_Hur

Hier ook menners met een beperking?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 19:58

Hallo!

Mijn vraag staat er al.
Bij mij is het zo, dat ik vanaf de bok niet zo heel beperkt ben. Of nee, als ik eenmaal zit helemaal niet. Maar er is meer, trailerladen, trainen, verzorgen etc etc.
Hoe vangen jullie dat allemaal op?

Sabinee__

Re: Hier ook menners met een beperking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:35

Wat is je handicap precies als ik vragen mag :) ?

Jockeyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:29

Wat is je handicap als ik dat mag vragen. Als je dat liever niet zecht moet je het gewoon zeggen hoor. Ik wil iemand niet pijn doen of verdrietig maken. ;). xx

eef_doortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:31

ik ben zelf ook beperkt heb eerst altijd een shet voor de wagen gehad en nu wordt mijn haf beleerd. ik kan het meeste zelf wel. trailer laden heb ik hulp bij nodig die gsnel de stang achter dicht doet want ik heb altijd even tijd nodig om mijn paard vast te maken. de rest van de verzorging lukt me zelf wel. alleen is de kar voor mij te zwaar om zelf op zijn plaats te trekken. daar heb ik altijd hulp bij. en er is iemand die mijn paard vast houd tijdens het inspannen.

robin_hood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:35

Mijn E pony staat in volpension op een manege en wordt dus verzorgd. Verder heb ik een enthousiaste 15 jarige groom en een behulpzame instructeur die me helpen met optuigen, inspannen en die ook kan mennen als het nodig is. Zonder hun hulp zou het voor mij ook niet altijd even makkelijk zijn.

Ben_Hur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 00:05

Bij mij is er een probleempje met lopen. Verder is het niet, dat een paard mij met een kopstoot omduwt.
Ik heb ook een trouwe groom, die overal wel wil helpen.
Soms span ik ook wel in mijn eentje, met wat kunst en vliegwerk! een paard voor de wagen.