Lang getwijfeld of ik hier een berichtje zou plaatsen omdat ik bang ben dat degene voor wie het cadeautje is er misschien achter
kan komen, maar laten we maar hopen op het beste als ik alle sporen uitwis

Mijn vriend is volgende week jarig en inmiddels helemaal gek van paarden. Vanaf het eerste moment dat ik hem heb meegenomen naar mijn paardje was hij verkocht en inmiddels wil hij dolgraag ook rijden. Alleen mijn paardje is nog jong en niet ingereden dus qua rijden moet hij nog even wachten. Nu heeft hij zich helemaal verdiept in parelli en natural horsemanship, en wil hij graag westernles. Wekelijks les gaat om meerdere redenen momenteel even niet lukken, maar nou leek het mij
leuk om hem gewoon één westernlesje aan te bieden.
Zijn insteek en omgang met paarden is heel goed te noemen ondanks weinig ervaring. Hij heeft ooit wel eens een paard uitgestapt maar daar houd het ook bij op

Nu ben ik op zoek naar iemand die een leuke westernles geeft. Dit mag op een manege, privéstal zijn maar misschien is er hier toevallig ook wel iemand die dit leuk vind om een keertje te doen?
Wat ik er wel even bij moet vermelden is dat hij niet heel zwaar is maar wel nogal lang dus een wat groter paardje is misschien wel handig
Hebben jullie misschien tips, goede ervaringen ergens of weten jullie zelf wat? Dan hoor ik het heeeel graag.