We hebben genoten! Voor [naam] en mij was het de 4e keer onder zadel op show en de 1e keer dat we HMS starten, zowel novice als amateur. Ook hebben we pleasure gestart. We hebben alles netjes op 1 hand kunnen doen, was ook de 1e keer! Kortom, heel tevreden!

Hier een fotoverslagje:
Boe!
[naam] in zijn paarse pakkie (t was écht pimpelpaars hoor al lijkt t hier blauw!
)
Twee theemutsen...[naam] en Peps hebben t samen echt gezellig op de trailer!

Losrijden in de prachtige accomodatie! Helemaal van hout, 2 overdekte grote bakken. Echt te gek!

Klaar voor de start...de Nov HMS. We hebben nog moeten haasten en al met al maar 10 minuutjes los kunnen rijden...

Netjes draaien bij de pion...

Jog naar de laatste pion. [naam] was een beetje gespannen en ik natuurlijk ook, maar hij deed t keurig!

Blij in de line-up!!! Ik was 2x 5e van de 7 en dat voor t eerst, te gek!

De line-up bij de amateur HMS. Die ging zo netjes! Was echt trots op mijn knappe vent!
1x 5e!!! en 1x 7e van de 10! En dat voor de 1e keer HMS!
Uitrusten na de HMS en wachten op Mac en Peps die een ander onderdeel starten. Zálig plekkie met mooi uitzicht!

De novice pleasure, halthouden... [naam] was hier eigenlijk al behoorlijk op, maar liet zich toch nog heel erg braaf rijden!

Toch nog 7e van de 9! Niet verwacht, dus trots!
In de line-up na de bitcontrole in de Amateur pleasure. Hier heb ik [naam] halverwege stil gezet in het midden. Het was genoeg en dat gaf ie duidelijk aan! Hij had super zijn best gedaan en hier nog verder doorgaan zou niet eerlijk zijn, hij was zó braaf geweest! Was echt apetrots op mijn knappert!

De gezamenlijke buit die met ons mee naar NL mocht! Mac en Peps hebben t ook echt super gedaan!!!

Nog even in de zon uitpuffen voor we aan de rit naar huis begonnen!

En t was weer reuze gezellig bij t theekransje in de trailer!

Wat een zalige dag! Apetrots op de paarden die zowel de (lange!) reis als de show echt superdesuper waren! Wat een onwijs brave knollies!

Mijn doel was rustig onze rondjes kunnen doen, een super dag ervan maken en proberen het op 1 hand te doen zonder DQ! Nou...t is een dikke 200% score hoor!
Wauw!Wat heb ik toch een geluk met zo'n kanjer als [naam]!
Hij was écht top! Hij had zn slaap afgelopen nacht ook echt nodig, hij was zo moe!
Maar vandaag weer helemaal de [naam]! 
Bij deze nog een bedankje aan Mac, Vickelientje en mijn supergroom Gioiello, wat hadden we t leuk met zn allen!
En een bedankje voor mijn lesgeefmeneer en mijn lesgeefmevrouw die ons super begeleid hebben opweg naar de show en met onze zit en spanninkjes!
Respect!