met de wip in het achterhoofd zijn toch de meeste deelnemers met hun paard over de trap gekomen
de hindernis:
en de jongste deelnemer van de dag
hier staan alle fotos die ik gemaakt heb:
http://picasaweb.google.nl/ElveraMoster ... directlink
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk om te zien hoe de anderen het deden! _sioux_ schreef:

Ik heb gelukkig 's avonds nog even goed kunnen slapen, voordat ik de nachtdienst in moest.

dapperdier schreef:hihi Ik geloof dat wij er te snel overheen waren! Je heb ons wel bij het aanrijden leuk gekiekt! Mooie verzameling foto`s zo zeg. ook leuk om de andere deelnemers bij deze hindernis te zien!
riep nog hey kijk daar heb je markus
ik dacht die herkent mij vast niet
_sioux_ schreef:dapperdier schreef:hihi Ik geloof dat wij er te snel overheen waren! Je heb ons wel bij het aanrijden leuk gekiekt! Mooie verzameling foto`s zo zeg. ook leuk om de andere deelnemers bij deze hindernis te zien!
jullie gingen echt super goed en snel over de trap heen![]()
maar toch heb ik ook nog een foto van jullie op de trap hoor....wel 2 zelfs![]()
@ Natascha; ik moest wel goed kijken hoor maar heb je wel herkendriep nog hey kijk daar heb je markus
ik dacht die herkent mij vast niet
![]()
als je mij je email adres wil sturen via pb? stuur ik de fotos die ik van jou en je rijmaatje heb naar je toe in het groot

Maargoed, ze heeft het iig geprobeerd! Die foto van dat kindje vind ik ook echt geniaal!
!