SuperSuperSuper poownie in Zelhem!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

SuperSuperSuper poownie in Zelhem!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 19:24

Zal het even kort houden, we zijn gesloopt maar zoooooooooooooooooooooooo trots op ons kleine ventje <3 .

Gister heeft hij in die bloedhitte (het was zeker 27/28 graden in Zelhem) een super mendurance gelopen. 29,5km en de PA (pols ademhaling) pas op 21,2km. Een enorme afstand dus die hij nog niet had getraind. Maarja verstandig rijden en we zien wel.

De start ging niet echt van harte, of eigenlijk té. Meneer stond recht overeind en wilde maar wat graag gaan. Ondertussen vlogen de marathonrijders door de waterbak achter ons en dat werkt ook niet echt op zn gemoedsrust.

Dus na eindelijk ingespannen te zijn waren we zo laat dat we nieuwe starttijd aan moesten vragen. Dus dat werd 12 minuten wachten met een stuiterpoownie voor de wagen.

Maar uiteindelijk gestart, super gelopen tot de PA, daar wilde Andy meteen aanbieden (???), niet verstandig met die hitte maar ala jouw wedstrijd. Dus dat was meteen 15 strafminuten aan de broek, tsja.... eigen schuld.
Maar na 15 minuutjes keurig 54 ofzo dus hij mocht weer door.

Onderweg was het een etsfette van lege en volle koelflessen omwisselen op de groomplaatsen.

En sneller dan verwacht kwamen ze alweer bij de finish, ruim binnen de tijd.
Kdies meteen uitgespannen, koelen koelen en nog eens koelen, drinken, en op 13 minuten aangeboden en ..... 60 Dus goed gefinishd!!!!

Na 30 minuten nakeuren en daar liep hij wat gevoellig op rechtsvoor dus even in de gaten houden. Misschien toch maar op de ijzertjes tzt.
Maar helemaal goedgekeurd dus hij heeft de smaak te pakken.

En toen de prijsuitreiking, nu gaan wij altijd voor het uitrijden en lekker boeiend welke plek we halen, als poownie maar gezond is. Dus wij braaf klappen voor alle prijswinnaars tot onze collegamenner ons aanstoote van... dat zijn jullie toch met die fjord? Wij eeeehh ja....

Heeft die kleine kleuter van ons gewoon de 3e plek gehaald in een combinatierubriek van enkel en 2span poownies.
Superprestatie dus!!!!

uitslag: http://cms.webworkers.nl/apd/files/cms/ ... 010_23.pdf

's avonds hattie alweer de grootste praatjes in de wei en vanochtend liep hij ook heerlijk soepel dus njente spierpijntjes. Echt wat een topknol!!

Foto's volgen nog, nu ff geen puf meer voor :D

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:42

kan niet anders zeggen dan: superpeerd!!

goed gedaan van cadiz! en jullie ook hoor!!

het was ook zeker weer een gezellige dag.. :D

Dszjj

Re: SuperSuperSuper poownie in Zelhem!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:50

Hahah het lijkt wel alsof ik het je hoor vertellen!
Haha leuk geschreven!
& jullie kunnen weer knap zijn op jullie kleuter hoor!
Hij zag er leuk uit vandaag met zn vlechtjes!
Ik heb vandaag ook 4,5 uur gereden in balij en westerpark :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:29

Van deze oud-endurancer en misschien toekomstig mendurancer heel hartelijk gefeliciteerd! Tamara staat bij jou op stal en helpt ons dus met mennen! Wat is Cadiz een ontzettend leuk paard geworden, leuk hoor.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 23:55

Heeeejjj Maaaaaaaiikkkkk!!!! Jemig klein wereldje zeg :D
Ja Tammie is al sinds Rhona en Tjo nog kleine meisjes waren al dinnetje van me, naja en wij kennen elkaar dus ook al wat jaartjes van de endurance :D
Sta je nog wel onder Terbregseplein daar waar Mo en Flippie hebben gestaan? En de tank heb je niet meer las ik. Tijd om bij te kletsen hoor ik al :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:10

en dan te bedenken dat mijn groom en ik ons nog zorgen maakte om cadizje vanwege die mega heuvel onderweg.

Leuk hé om derde te zijn,weet er alles van.hi hi.

Maar het ging top inderdaad je mag trots zijn hoor op jullie mannetje

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:27

Zal je topic niet verder verstoren hoor ;) Eigen plekje weer, over op pony's en mennen en zo af en toe stap ik op een paard van de stalhouderij (kan het toch niet laten). In mijn profiel staat alles :o
Weet nog wel dat je foto's op het endurance forum had met Cadiz dat jullie voor het eerst gingen wandelen. Moet je voorstellen wat hij nu kan! Mendurance staat hoog op mijn verlanglijst! Of met onze Alwyn (maar die is nu nog maar 3 :+ , of hoe dan ook we gaan het gewoon ooit doen :j

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 06:52

baudyh schreef:
en dan te bedenken dat mijn groom en ik ons nog zorgen maakte om cadizje vanwege die mega heuvel onderweg.

We vragen ons nog steeds af hoe jullie daar nou bij komen dattie dat niet zou kunnen? Moet je me toch eens uitleggen.

mimamurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 07:33

Ja dit is ontzettend gaaf van cadiz.
En die kop van andy met de prijs uitreiking geweldig.
Nogmaals gefeliciteerd toppie prestatie.