[WN] Dolly at Halter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bluebell

Dolly at Halter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 20:16

Vandaag was echt super gezellig en met een BIG THANX aan mijn super grooms zijn we een keer 2x eerste geworden en 1x tweede!!! :D
Al stond ik in de showmanship at halter alleen in mijn klasse en werd daardoor automatisch 1ste ;)
Ik heb een hoop bijgeleerd dankzij de aardige jury en een leuke mevrouw die nog wat tips gaf.
Verder hebben mijn grooms echt heel erg hun best gedaan en zag Dolly er uit om door een ringetje te halen!!!
Zelf was ik tijdens de showmanship van de zenuwen vergeten een paar passen achteruit te gaan op het einde maar verder ging het best lekker.
In de halter stond ik samen met christel pouls die een geweldig mooi paard bij zich had maar er waren 2 juryleden en 1 daarvan vond Dolly toch mooier! :o
We gaan in ieder geval nog meer ons best doen om alles tot in de puntjes verzorgt te krijgen en kijken al uit naar de volgende wedstrijd!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Achteraf baalde ik dat ik vergeten wat mijn haren vast te binden want dat zag er toch een beetje rommelig uit maar goed aldoende leren we!

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:43

leuk paardje! mooie kleur ook!:D
en gefeliciteerd met je resultaten!

kijenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:21

proficiat! Je hebt dan ook een kanjer van een paardje bij

crow

Re: Dolly at Halter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:04

Super, gefeliciteerd!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 12:17

gefeliciteerd!
mooi paardje is het :j

ik denk dat je Christel Poels bedoeld ;)

crazycactus

Re: Dolly at Halter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 17:58

Ze is mooi uitgegroeid!!! Idd ff je haar in een staart of vlecht staat een stuk verzorgder.