Zondag 9 mei voor de eerste maal deelgenomen op een eventingwedstrijd te zwijnaarde.
Ikzelf rij nu ongeveer 1,5 jaar en mijn paard Laroch (op papier Arminius) heeft al enkele nationale eventings gelopen met een meisje van bij ons op de manege.
Ik had voordien wel al eens een stage gedaan in waregem en daar een sgw gedaan zonder klassement. andere wedstrijd ervaring waren enkele jumpings en 1 dressuurwedstrijd (zie signature).
Dressuur was vrij goed had 41 strafpunten op 150, commentaren was voorzichtig gereden, bij halthouden beetje scheef, en mijn eigen opmerking is een beetje meer naar boven kijken
. Na dressuur stonden we op de 7de plaats.Jumping was foutloos, was wel een zeer raar gebouwd parcours met vrij rare lijnen en ondergrond was vrij glad dus alle paarden waren voorzichtig.
Cross bestond uit een 23tal hindernissen en alles ging foutloos (gracht, 2x water, afsprong) tot aan hindernis 21, deze bestond uit een punt en daar is Laroch eerst even naast gaan lopen, lag wel een beetje aan mezelf daar we uit een bocht kwamen en ik hem terug op draf bracht en de concentratie kwijt was, laatste hindernissen terug alles foutloos en mooi binnen tijd.
Eindresultaat was 9de waar ik toch wel fier op ben.
Onderstaand enkele impressie foto's met dank aan xshoeby die ook actief is op dit forum...
Cross

Dressuur

Jumping

Laroch

Groeten,
Didier
Hij moet tot je stuitje komen aan de achterkant, en het lijkt erop dat hij daar niet eens in de buurt komt!
). Leuke foto's en toch een goed resultaat. Echt een prachtig paard. Ook leuk om eens een man in een setje te zien