Zoals sommige weten, start ik meestal op de DRHA shows met Peponitas Starlight. Maar doordat ze niet meer te trainen valt ( stijgeren bokken etc. ) mag ik van papa er niet meer op. Ik ga het zondag toch nog proberen, omdat ik het niet zomaar op wil geven. Starlight is een heeeeeele felle merrie, en laat niet zomaar iemand op zn rug. Mn moeder durft er zeker niet op! En mijn vader ook niet. Ook Wendy heeft moeite met d'r. Ze is gewoon niet leuk te trainen. Maar nou hadden we ook nog een palomino staan bij Wendy die Wendy regelmatig uitbracht. { Twist N Freckles } En toen ik niet meer op Starlight mocht had papa gezegd dat ik wel Twister een rondje op de DRHA show mocht rondcrossen. Dit ging zo goed! Ik had 1 week van te voren er 2 keertjes op gezeten! We haalden een 68. Met een gedeelde 1ste plaats met Zoey kant. Toen we over gingen rijden, ging het eigenlijk nog beter! Maar toen ik als laatst hem alleen nog maar achteruit hoefde te zetten, ging hij de rollback in! Heeeel erg zonde, want ik was dik 1e geweest. ( 68,5 met ook nog een gallopwissel verkeerd. ) Zoey reed na mij een 63. Maar ik was toch dik tevreden met m'n 2de plek! Gefeliciteerd Zoey! Hieronder een aantal foto's van training thuis.
Whoa!

Me grote vrienddd.

En de fotgraaf.

en ik zeg hier ook niet dat het aan jou ligt dat je merrie zich zo gedraagt.
.