in de limited non pro, echt een mooie stop gemaakt, (glim, glim, trots!) al zeg ik het zelf... ik heb nog heel veel foto's van zaterdag, als je een startnummer hebt, mail ik ze even door aan je
hoi hoi, dank jullie wel voor de complimenten! mijn pb doet vreemd, dus doe ik het zo even, @xtrudyx en CounTree, helaas jullie startnummers heb ik niet op foto.... het was ook zo'n drukke dag zaterdag, en mijn mannetje moest af en toe ook wat eten en drinken:) @humble talent.... ik heb zelf ook een pracht van een stop foto nog, zonder hoofd dan.... maar onze paarden staan er wel weer mooi op toch?
Ik heb je ook een pb gestuurd! Heb je misschien ook foto's van 302?
TiaraBungy
Geplaatst: 03-05-10 18:38
Ziet er goed uit HT!
Laatst bijgewerkt door Dyonne op 03-05-10 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Quote en reactie erop verwijderd, gezien het bericht verwijderd is.
@quarterH, zijn naam is dunwhizinit (west coast whiz x hollywood dun it dochter) de vorige eigenaar noemde hem spud, en hij is ook wel een "spud" (spud betekend aardappel, en is een liefkozende naam, zoals hier bv "muts" een liefkozende naam kan zijn;) voor de gene die hun startnummers hebben doorgegeven, zodra ik wat meer tijd heb, ga ik gelijk voor jullie zoeken!!!
Marthaaa
Geplaatst: 07-05-10 08:50
Mijn niets van paard wetende broertje kwam aanlopen en hij zei tegen me 'Zakt dat paard nou door z'n benen ?!' Leuk hoor !