[SGW] Cross zonder eigen paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Channiiiej

Cross zonder eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 13:25

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Ik zit soms bij de topics te kijken van SGW in the picture enzo, en ik vind die crossen er echt ontzettend leuk uitzien :D Ik zou zelf ook heel graag een keer zo'n crossles willen doen, maar ik heb helaas geen eigen paard :(

Nu vroeg ik mij af, of het mogelijk is om ergens een keer zo'n crossles te doen, zonder een eigen paard te hebben. Dus eigenlijk een soort manege voor dit soort crosslessen, waar je dus een manege paard krijgt!

Ik heb geen idee of dit bestaat, vandaar mijn vraag, kan dit en zo ja, waar?

Groetjes en alvast bedankt :D

Sim

Re: Cross zonder eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 13:43

Deze vraag is al vaker gesteld. Ik denk dat je met de zoekfunctie die topics wel kunt vinden. Er zijn wel enkele maneges genoemd waar je met paarden van hen crossles kan volgen.

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 13:43

Bedankt voor de tip! Ik ga even bij de zoekfunctie kijken :j

EDIT: Heb even op de zoekfunctie gezocht, maar kon maar 1 topic vinden..namelijk; __Leonie @ [SGW] Cross les zonder eigen paard volgen Hier kwam 1 adres uit voort. Dus wie nog wat meer informatie hierover heeft?! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 17:47

Ik ben bang dat dit weinig voor zal komen. Crossen is redelijk risico vol en de meeste maneges, zijn bang dat hun paard(geld) geblesseerd raken. Veel manege's hebben al geen springles met manege paarden. Laat staan cross

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 19:00

Jaa dat dacht ik al, kan er ook zo weinig over vinden maar ik dacht misschien zijn er wel manege´s die speciaal op cross gericht zijn ofzo!

Wel jammer, want het lijkt me ontzettend gaaf om te doen! Maar ik ben nou eenmaal niet een van die mazzelaars met een eigen paardje haha :(:P Wie weet later...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 21:33

Channiiiej schreef:
Jaa dat dacht ik al, kan er ook zo weinig over vinden maar ik dacht misschien zijn er wel manege´s die speciaal op cross gericht zijn ofzo!

Wel jammer, want het lijkt me ontzettend gaaf om te doen! Maar ik ben nou eenmaal niet een van die mazzelaars met een eigen paardje haha :(:P Wie weet later...

Idd misschien later! en misschien dat je een verzorgpaardje vind waar het mee mag!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 08:34

Wij gaan bijna elk jaar op vakantie in Ierland en daar zijn heel veel cross terreinen en ook heel veel maneges waar je met paarden van hen cross trainingen kunt volgen.
Misschien een beetje ver weg, maar als je nog een vakantie gaat plannen...

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 15:59

Thanks voor de tips :D

@Nini_roosje: Ja ik heb wel een verzorgpaardje, maar die is pas behoorlijk ziek geweest en kan dat denk ik (voorlopig) nog niet aan! Wie weet over een tijdje :)