[WN] trainers van madepolder naar Grathem?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

trainers van madepolder naar Grathem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 13:31

Ik lees op" ruiters op zoek" dat de trainers van madepolder richting Grathem komen op Reining Centrum Meertenhof.
Iemand bekend met wanneer dat dan gaat gebeuren?

MissPippin

Re: trainers van madepolder naar Grathem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 18:45

klopt,maar geen idee

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 20:55

Volgens mij is Jurgen Pools al een maand geleden gegaan. Ik was daar op stal om een lesje te rijden met vriendinnen en toen hadden we het erover. Bouwmeester zou toen al weg zijn...was 27 maart (Jurgen zou dat weekend daar weg gaan) Maar ik weet het dus niet zeker, dat is wat mij die dag verteld is...

nattetas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 20:50

klopt,jurgen is al in grathum en walter en petra gaan er voor de zomer nog naar toe,maar walter blijft nog wel les geven op madepolder,dat zal zo'n 1x per 2weken zijn.we zullen ze opzeker missen.
Op madepolder krijgen we wel een nieuwe trainster dat is een leerling van walter,mandy buis,ze gaat zoveel mogelijk clinics af om nog meer bij te scholen.En voor zover ik weet komt michel sandijk ook les geven op madepolder,hij staat in de wintermaanden ook altijd met een aantal paarden op madepolder.