). Maar toch in Vechmaal heb ik ze voor de eerste keer gebruikt, ja mmmh hoe werkt dat?! Ik was iets minder dan 30 sec buiten tijd... Ik had wel een stop maar goed, hij deed het water uitstekend
Ik was zo fier, ja dressuur 1ste en foutloos springen... Oké goed alles samen goed voor de 7e plaats. Dan een weekje hard trainen en klaar voor onze laatste cross, LUMMEN!!! Foto's Vechmaal:

Dan cross Lummen 18 april... Dag voordien nog snel naar de paardenwinkel, mijn crossgetten halen.. En ik was er klaar voor. Mmmmh wat had ik stress Amai
Eerst dressuur, de bodem lag wat diep, maar toch Apache liep gelijk altijd, rustig en goed!! Deze mooie proef was goed voor een 1e plaats
Dan de cross verkennen, toen kwam ik tot de conclusie dat het toch vrij mooeilijk was
Maar goed ik was er klaar voor. Eerst Apache tijdens het inrijden nog wat kwaad maken en ja hij was klaar.... En start..... Daar gingen we Amai hij ging nogal ne gang me mij! Alles verliep op rolletjes. In het begin wat op het gemak gereden en dan op de lange stukken gaaaaaaaaaas.... Het water zonder aarzelen!!!! En verder ja natuurlijk toen was ik weer TE snel, effe gedrafd en terug verder... Mmmh ik had een mooie tijd en foutloos
Dan nog springen een uurtje erna en dat deed hij ook foutloos dus had ik GEWONNEN!!! Hopelijk op naar het nationaal :pNu foto's

Het is wel een beetje slowmotion, hoe dat komt weet ik ook niet!!!