Vinden jullie dat niet schandalig ?
Wat kan je er tegen doen ?
Help aub !
dankje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StillAngel schreef:Hoe weet je zeker dat die 2 jaar is? Staat dat er bij en is dat zeker weten geen foutje? Tja je kunt er niet heel veel tegen doen,sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo lekker in hun hoofd/totaal geen verstand van paarden..

Marigold schreef:dit hoort niet bij AP,
verder ja het is niet oké als zoiets gebeurd.
voor de kar kan nog wel, ohz moet hij echt 3 zijn geweest.
het valt me op dat er veel nieuwe luitjes verschijnen op bokt met een paar penny achtige posts, is het ergens in het land vakantie ofzo
Bramasole schreef:Volgens mij geef ik hiermee aan dat ik het begrijp, m.n. als je jong bent.Schandalig is overtrokken, kan me best voorstellen dat zoiets zorgen opwekt bij sommige mensen, zeker als je heel jong bent.
Bramasole schreef:Bramasole schreef:Volgens mij geef ik hiermee aan dat ik het begrijp, m.n. als je jong bent.Schandalig is overtrokken, kan me best voorstellen dat zoiets zorgen opwekt bij sommige mensen, zeker als je heel jong bent.
Ik heb ook wel eens een mailtje gestuurd naar iemand van marktplaats, kreeg er ook een fatsoenlijke reactie op. Vaak kan dat best hoor Ts.
Wanneer je vind dat dit een Penny topics is, reageer dan niet of wat volwassener.