[SGW] Cross hindernissen in het leenderbos?(leende bij eindhoven)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cross hindernissen in het leenderbos?(leende bij eindhoven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:15

Hoi Bokkers,

Toen ik vandaag aan het rijden was in het leenderbos. Zag ik tot mijn verbazing dat er cross hindernissen aangelegd waren. Tot nu toe heb ik er 4 gevonden. 2 boomstammen(wel duidelijk hindernissen aangezien ze met een wit "touw" op gehangen waren). Een waterbakje (die lag er al maar was erg verouderd en verwilderd. Deze hebben ze weer "toegangelijk" gemaakt) En een greppeltje. Ook weet ik dat er ergens in het bos daar een skyjump (?) ligt. Deze kon ik vandaag niet vinden. Maar ook deze was erg verwilderd.

Heeft er iemand enig idee of er meer komen? en door wie deze worden aangelegd?

Alvast bedankt!

Groetjes

Nini_roosje

Schoentje

Re: Cross hindernissen in het leenderbos?(leende bij eindhoven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:12

Waar is het leenderbos precies? Daar bij de Molenberg?
Kan misschien wel interessant zijn eens een keer te gaan rijden dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 06:31

schoentje schreef:
Waar is het leenderbos precies? Daar bij de Molenberg?
Kan misschien wel interessant zijn eens een keer te gaan rijden dan.

Daar zit idd een manege. Dat hij de Molenberg heet zou best goed kunnen. Het bos ligt iig tegen over een Golden Tulp hotel. Recht langs de snelweg. Op dit moment is het nog niet de moeit om hier heen te komen hoor. Altans niet als je speciaal voor de hindernissen komt. Dat zijn er nu heel weinig. En je moet ze weten te liggen wil je ze vinden. Als ik er meer tegen kom zal ik je even een pbtje sturen!

duuk15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 10:46

Is er inmiddels al wat veranderd in het leenderbos? Zijn er crosshindernisjes te vinden?

groetjes