Momenteel zijn wij bezig om te bekijken of er vraag is naar clinics van diverse trainers in de western/natural horsemanship discipline in Friesland. De bedoeling is om verschillende trainers uit te nodigen om een zo breed mogelijk scala aan te bieden. Zo zitten wij niet alleen te denken om reining clinics te organiseren, maar ook clinincs te geven op het gebied van Trail, Pleasure, Natural Horsemanship etc..
Mijn vragen aan jullie zijn op welk gebied jullie een clinic zouden willen hebben, van wie en hoe de de clinic het beste ingedeeld kan worden (per groep of individueel). Ook is het prettig om te weten of er ook een voorkeur is voor een bepaalde periode waarin de clinics georganiseerd kunnen worden.
Wij beschikken over een binnenbak (20*40), een buitenbak (35*55), stallingsmogelijkheden en uiteraard over een ruime saloon.
Sanne heeft ook een topic met daarin de vraag welke trainers nu voorkeur heeft Daar kan je al wel wat uithalen lijkt mij.
Maar ik wil wel pleasure/horsemenship Jong paard kleine groepjes liefst een dagdeel of een hele dag verzorgd dus incl lunch stalling voor t paard periode maakt voor mij niet uit Trainers : Roellie Mulder
Shoufshouf
Geplaatst: 14-04-10 11:57
Paulette Zorn geeft ook clinics...www.equidact.nl en Sarah de Weerd (vooral halter showmanship en pleasure) www.sarahsshowhorses.nl
Heb zelf geen interesse in een clinic in Friesland. Vind ik net te ver....
LRR
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 09:06
Bedankt voor jullie reacties! Als ik even een opsomming maak van het ander topic en jullie voorkeuren, dan kom ik op het volgend overzicht uit:
Pleasure: Roelie Muller Karin van Bekkum Christel Poels Sarah de Weerd
Reining: Mireille van Soldt Vern Sapergia
Trail: Karin van Bekkum Chris Knol
Showmanship en Halter Sarah de Weerd
Zelf zitten we ook te denken aan een clinic van Rieky Young, hoe denken jullie hierover?
Wranglerbutt
Geplaatst: 19-04-10 19:45
LRR schreef:
Zelf zitten we ook te denken aan een clinic van Rieky Young, hoe denken jullie hierover?
Lijkt me ook tof!
Backup
Geplaatst: 19-04-10 20:11
Ja leuk om naar te komen kijken !
trickywonder
ja ik ben wel erg tevreden over paulette zorn en chris knol. en wat nh betreft zou ik best eens een clinic van voest willen hebben of zien!
voor mij is het ook altijd fijn als je je paard ergens kwijt kan, wei, paddock of stal. en het is natuurlijk fijn als de prijs niet te hoog uitvalt. liefst toch el onder de 40/50 euro.
cowboyberend
Geplaatst: 28-04-10 21:05
ow leuk hou het even in de gaten , ben vooral voor trail clinics in