FPG instructie gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

FPG instructie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 16:31

Hoi,

Ik ben op zoek naar iemand die mij wil helpen met het volgende:

Op de zorgboerderij waar ik werk, en de paarden beheer, willen we graag een gediplomeerd instructeur/trise aan nemen maar ik moet dit in een goed plan naar mijn baas brengen ;) ook dus de kosten van zo iemand.

Maar ik kan dus nergens een salaris schaal ofzo vinden, zijn er hier instructeurs die mij dat willen pb-en (wat zij per uur verdienen dus)

Zodat ik al een beetje kan inschatten of er e-ven-tu-eel ruimte zou zijn.

Heb de FPG al gemailt, maar ben erg ongeduldig wat dit betreft haha

Het zou dan om te beginnen om twee middagen per week gaan.

asje86

Re: FPG instructie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 17:33

Ik denk dat er betaald wordt aan de hand van de CAO gehandicaptenzorg/ psychiatrie o.i.d. Ligt aan de doelgroep. De inschaling en dergelijke zijn wel op internet te vinden.

Chrisss

Re: FPG instructie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 13:07

Als je gewoon een instructeur laat komen voor een bepaald aantal uren in de week, dan betaal je deze instructeur het bedrag wat zij normaal gesproken ook vragen voor een les. Dit staat los van de CAO voor gehandicaptenzorg/psychiatrie.

Werk zelf ook op een zorgboerderij, 1 van onze verpleegkundigen is zelf fpg instructeur en ik ben bezig voor mijn centered riding instructor opleiding. Omdat wij al in vaste dienst zijn is dit een extra wat we bieden.

Als jullie iemand alleen voor de lessen aan willen nemen, betaal je alleen voor de les die ze geven. Of je moet iemand van het personeel deze opleiding laten volgen.