Vandaag zijn we voor het eerst met Roxanne die ik nou sinds Oktober 2009 rijd naar Bussloo geweest. Er is daar een Cross terrein voor de paarden. Ze had nog nooit wat gedaan op cross gebied. Onze 1ste Crossles is op 27 april. Springen doen we sinds December op wedstrijd. Ze is een super springer, het zusje van Roxanne was ook mee vandaag, deze is Z springen en L Sgw. Deze was dus al wat gevorderd. Maar ik had haar niet nodig om voor te gaan. Roxanne deed alles zelfstandig, want als ik er achter aan ging ging ze keihard

Voor mij was het niet de eerste keer. Ik heb met mijn eigenpaard al wel gecrosst.
Ze heeft echt alles gesprongen, water ging ze ook zo in. De officieele waterbak dan. daarna gingen we het meer van Bussloo nog in. Lijkt net op de Zee. maarja wat kleiner. Die golven vond ze wel eng. naa ongeveer een kwartier ging het zusje van Roxanne er wel in, en 5 minuten later Roxanne zelf ook. We hebben heel erg gelachen. Ook al mag je eigenlijk dat water niet in, wij hadden lol
Het was echt een TOPDAG!!!
Hier een paar foto's:

2 zusjes samen in de waterbak!

Waterbak in springen.

Het kan ook voorzichtig

Dit vind ik zelf de mooiste

Lol hadden we zeker!!!

De foto's staan niet helemaal op volgorde, maar dat maakt niet uit

Ohja, voor de kritische kijkers, in de waterbak sprongen heb ik inderdaad geen achter beschermers om, daar ging er 1 van afzakken dus moesten ze eraf.
Laat gerust een berichtje achter, maar wees een beetje lief, het was onze 1ste keer.
Je mag soms alleen wat meer met je bovenlichaam meegaan boven de sprong en je moet je tenen meer naar binnen draaien