Hoi ik heb even een vraagje. Ik wil voor mezelf (op de zaterdag) een klein "bedrijfje" beginnen. Ik wil namelijk autistische kinderen gaan begeleiden d.m.v. ponylessen. De bedoeling is dat een les anderhalf uur duurt. Daarbij is niet de hoofdzaak het rijden, maar het contact met de pony's. Ik heb dit allemaal op papier en ben bijna zover om te beginnen. Maar nou ben ik naar de KvK geweest voor meer informatie m.b.t. verzekeringen, belastingen etc. Maar nou konden ze me daar niet vertellen waar ik nou precies onder val. Voor de belasting moet je in een hokje worden gezet voor hoeveel % belasting je moet betalen. Maar dit verschilt nogal. De zorg is bijv. 0% tot 9%. Dus bij deze eigenlijk mijn vraag of iemand zoiets heeft in Nederland, en waar je dan onder valt. Ik val ook niet onder zorgboerderijen, hier heb ik naar gekeken. Ik probeer het eerst hier. Ik had de tip gekregen om even naar het ministerie van volksgezondheid te bellen. Maar als het op deze manier kan. Dus iemand misschien een idee.......?
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 01-04-10 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt