[SGW] Crosstraining Fried v Stiphout zat. 15 mei Genk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eventinggek

Crosstraining Fried v Stiphout zat. 15 mei Genk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 09:23

Vanuit Eventing Maas en Peel organiseren we regelmatig trainingen in de regio Limburg (en omstreken ;) ). Meestal rijden er BB tot L+ ruiters mee, maar we willen ook een mogelijkheid hebben voor M/Z ruiters als we naar terreinen gaan die daarvoor geschikt zijn.
Op zich hebben we meestal wel voldoende aanmeldingen, maar omdat we dit jaar eens een training in Genk gepland hebben vinden de meeste van onze ruiters dit wat ver weg :+

Dus; wie o wie heeft interesse om zaterdag 15 mei in Genk (bij de Bloso ) bij Fried van Stiphout mee te trainen? Ik zou zelf ook graag mee willen rijden in n M+ groepje, dus iedereen van B tot Z kan zich aanmelden :j

Kosten: €20,- per combinatie.

Voor het terrein hoeven we niet te betalen, alleen als we de springbak willen gebruiken (€5,-) maar dat lijkt me niet echt noodzakelijk gezien het uitgestrekte terrein.

Zie www.eventingmaasenpeel.nl voor meer informatie over de trainingen en andere data.

Scum

Re: Crosstraining Fried v Stiphout zat. 15 mei Genk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 13:37

Suus, weet je ook hoeveel groepen het ongeveer gaan worden? Anders kunnen we misschien allebei de paarden meenemen.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 13:54

We streven naar 3 groepen; 1 B, 1 B/L en 1 MZ groep.

Ik heb al een B groepje bij elkaar, en moi dus voor een van de andere groepen :+

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:54

Lijkt me erg leuk, ik ga het thuis even overleggen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:57

Leuk, zou graag meedoen, maar de datum valt niet handig voor mijn (wedstrijd)planning geloof ik.

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 10:44

Zou het super leuk vinden maar helaas ben dan net bevallen....
Als je het op de eventingsite laat zetten misschien krijg je dan meer reacties..
Succes ermee...