[WN] Wie wil ons een dag op sleeptouw nemen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hiphopje

Wie wil ons een dag op sleeptouw nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 13:04

Omdat het toch wel begint te kriebelen om eens een wedstrijd te starten met onze paint, maar ik echt nul komma nul ervaring heb in het westernwereldje wat wedstrijd betreft, zou ik graag een keer met iemand een keer meewillen om de sfeer te proeven op zo'n wedstrijd. Dus met iemand meegaan die ook meedoet met de westrijd. En dan natuurlijk graag met een painthorse :P
Wie wil ons (mijn dochter en ik) een keer op sleeptouw nemen en een beetje wegwijs maken?
:D

MisterJac

Re: Wie wil ons een dag op sleeptouw nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 18:33

21 maart is er bij ons op stal een grote wedstrijd, met alle diciplines. Ik ga zelf niet starten, maar als je wat rondloopt, luistert en kijkt, proef je ook al een hoop wedstrijd zenuwen en gevoel!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:47

@hiphopje : als je nog niet eerder op een WN-wedstrijd geweest bent zou ik eerst eens als bezoeker gaan kijken, vervolgens je wat inlezen in de regels (of andersom :D ) en dan pas met iemand die moet starten meelopen.
Het geheel kan nl nogal stressvol zijn en niet iedere startende ruiter kan dan tegen een vol vragen zittende nieuweling om zich heen :D

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:09

Misschien kun je Ria vragen van de paint club, zij begeleidt ook de jeugdruiters bij de paints en is er volgens mij altijd wel bij , bij de paintwedstrijden.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 11:31

Tja, zoals ik al in een ander topic vertelde: je kunt overal even je licht opsteken, er zijn zoveel shows, maar als je vooral benieuwd bent naar de Paintshows; op 9 mei is er een in 't midden van het land, in Ravenswaay. Op de site van de DutchPaintHorseClub staat alle informatie en ook een programma zodat je kunt kijken wat je wil gaan zien :D En ja, ik ga met Crow mee; op zo'n wedstrijddag zelf zou ik ook niet de hele tijd vragen willen beantwoorden, dan heb ik echt de aandacht bij de show nodig ;)
Maar er zijn altijd vrijwilligers en bakrandridders ( en jonkvrouwen :P ) die je graag van alles uit de doeken doen! Gewoon vragen dus! +:)+

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 16:09

ik heb het alvast allemaal in mijn agenda gezet.
Ik hoop snel kennis te kunnen maken met andere paintliefhebbers!
;)
Dus als iemand een verstooide moeder met tienerdochter rond ziet lopen dan zijn wij dat :D

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 22:17

we gaan eerst eens deelnemen aan wat oefenwedstrijden en 18 april kunnen we aan een clinic meedoen.