Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Binky_Zephyr schreef:ik weet dat ze niet moeilijk doen over een maand .. maar over een paar maanden wel. ik denk (dat weet ik bijna wel zeker )
dat je paard opnieuw de basis enting moet.

Binky_Zephyr schreef:ik bedoel eerder de veearts
hoe dit op wedstrijden gaat weet ik niet
maar ik las de tekst nog een keer goed over ..
en hij.zij is voor het laatst 27 sept 2009 geweest ?
dan is het gewoon handig om het voor 27 sept 1010 te doen .. en of dit nou op dezelfde dag is maakt niet uit.

Dus op dezelfde datum is denk ik prima. Binky_Zephyr schreef:ik weet dat ze niet moeilijk doen over een maand .. maar over een paar maanden wel. ik denk (dat weet ik bijna wel zeker )
ambre schreef:Nee hoor,het mag ieder jaar op dezelfde dag.!
Judith_ schreef:Binky_Zephyr schreef:ik bedoel eerder de veearts
hoe dit op wedstrijden gaat weet ik niet
maar ik las de tekst nog een keer goed over ..
en hij.zij is voor het laatst 27 sept 2009 geweest ?
dan is het gewoon handig om het voor 27 sept 1010 te doen .. en of dit nou op dezelfde dag is maakt niet uit.
Aangezien het bij trec en endurance staat gok ik dat de regels van de wedstrijden in dit geval iets zwaarder wegen dat de mening van een veearts.
Op de wedstrijden zijn ze streng en met foutieve entingen mag je simpel weg niet starten. Aangezien het binnen een jaar moet zit je met deze entingen daar volgens mij nog net binnen.
rij geen officiele wedstijden
Nina_rex schreef:Ik denk ook dat op dezelfde dag gewoon geaccepteerd wordt hoor.
Als je het heel precies bekijkt en je hebt in 2008 op 27 sep. bijv. om 15.00 uur geënt, dan loopt het jaar tot 15:00 op 27 sep. 2009.Dus op dezelfde datum is denk ik prima.
Binky_Zephyr schreef:ik weet dat ze niet moeilijk doen over een maand .. maar over een paar maanden wel. ik denk (dat weet ik bijna wel zeker )
Lezen is moeilijk...
spiritxxx schreef:Het moet bínnen het jaar, dus niet op de dag. Ik heb er vorig jaar ook problemen mee gehad in Wanrooij, dat ze op het jaar waren geent. Uiteindelijk mocht ik toch starten maar het moest wel helemaal opnieuw. (basis enting)
spiritxxx schreef:Het moet bínnen het jaar, dus niet op de dag. Ik heb er vorig jaar ook problemen mee gehad in Wanrooij, dat ze op het jaar waren geent. Uiteindelijk mocht ik toch starten maar het moest wel helemaal opnieuw. (basis enting)
Nina_rex schreef:spiritxxx schreef:Het moet bínnen het jaar, dus niet op de dag. Ik heb er vorig jaar ook problemen mee gehad in Wanrooij, dat ze op het jaar waren geent. Uiteindelijk mocht ik toch starten maar het moest wel helemaal opnieuw. (basis enting)
Dat klopt dus niet, had je evt. achteraf bezwaar tegen aan kunnen tekenen.