Levertijd Goedhart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rebeccatjuh

Levertijd Goedhart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 19:31

Hallo allemaal,

Ik heb net een hoofdstel bij goedhart.nl besteld maar ik kan nergens een levertijd vinden.
Heeft iemand enig idee of hoe lang duurde het bij jullie?
Is de kwaliteit van deze hoofdstellen jullie bevallen?

Groetjes,
Rebecca

Anoniem

Re: Levertijd Goedhart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:33

Verschild, maar meestal wordt hij bij mij binnen een week geleverd. Wel na betaling geloof ik, mocht het langer duren krijg ik altijd een mailtje er over.

Over de hoofdstellen heb ik nog geen negatieve verhalen gehoord en ook mijn ervaring is er goed mee. :)

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 19:52

Oke, vrij snelle levering dus.
Ik heb ervoor gekozen om een factuur meegestuurd te krijgen, betaal dus pas achteraf.

Heb voor dit hoofdstel gekozen omdat mijn paard een allergie voor leer heeft ontwikkeld (jaja.. handig!)
Ben benieuwd of hij hiermee minder last heeft :)

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 22:10

Ligt eraan of ze het op voorraad hebben, of dat je iets speciaals besteld hebt (overlay, combinatie van kleuren enz.). Dan kan het een paar weken duren, ik denk iets van 3-4 weken.
Kwaliteit is heel goed, biothane gaat sowieso wel 20 jaar ofzo mee.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 22:16

Levertijd weet ik niet eens meer eigenlijk..
Niet heel erg lang heb ik het idee.

De kwaliteit bevalt mij super, niet kapot te krijgen.
Het is gewoon heel handig in onderhoud, doekje er over en klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 07:50

Ik heb 2 weken moeten wachten op mijn biothane hoofdstel.

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:05

Ik kreeg mijn loodgel al na 2 dagen, was verrast dat het zo vlug ging. Ik had zelfs nog niet betaald en het ging toch om een heel duur product, en mijn eerste bestelling.

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:04

ik heb al 2 keer gemaild maar krijg geen antwoord. balen.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:52

Ze zijn ook wel eens naar een grote wedstrijd met een standje, als dat in het buitenland is zijn ze vaak wel even weg.

HeleenC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:37

Via mail zijn ze niet zo heel snel, maar vaak wordt het pakket al geleverd en hoor je nadien iets van hen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:41

Hier minder goede ervaringen met het hoofdstel :o
Al wil dat natuurlijk totaal niks zeggen en moet je hier totaal geen rekening mee houden .. maarja, vind het toch nodig om het even te vermelden .. Mijn pony is erin geslaagd om 2 (ja, je leest het goed, 2 ..) hoofdstellen kapot te krijgen. Hoe is een raadsel, niemand snapt er wat van .. Voor het volledige verhaal kan je altijd pb'en, weet net of het nodig is dat hier uitgebreid te gaan vertellen. Maar omdat je altijd leest dat het onbreekbaar is en nooit stuk gaat en .... dit is dus niet in ALLE gevallen zo .. Ik geloof meteen dat die van mij DE uitzondering is .. maarja, het kan dus wel :+

Verder over leveringen enzo niks te klagen, al heb ik het wel altijd via een "tussenpersoon" gehad, deze bracht het dus persoonlijk mee van Goedhard .. Ook handig ;) En kon gewoon fijn achteraf betalen :) Dus via de post kan ik niks zeggen, maar veronderstel dat dat wel goed zit anders blijft het niet draaien ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:46

Bij mij zijn de teugels van het hoofdstel een keer gebroken. Oke, pony-lief trok hard, maar onbreekbaar is het dus niet.

Mocht de teugels opsturen en kreeg ze een week later weer zo goed als nieuw binnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:53

Ze zijn wel heel correct als er iets misgaat :j
Mocht de onderdelen die stuk waren terugbezorgen en dan kreeg ik ze gewoon opnieuw weer terug .. In tussentijd kreeg ik van de tussenpersoon een vervanghoofdstel zeg maar (was er eentje die ze al jaren gebruikte voor haar onhandige warmbloed, ze kon zich niet voorstellen dat dat ook stuk zou gaan .. naja .. :o ) dus eigenlijk allemaal prima geregeld :j

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:56

ik heb een martingaal bij ze besteld maar nooit gekregen...
kwijtgeraakt bij de post ofzo, geen geld terug gekregen en geen nieuwe martingaal gehad! :(
ze zijn helemaal niet correct als het misgaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:58

Aladinnetje schreef:
ik heb een martingaal bij ze besteld maar nooit gekregen...
kwijtgeraakt bij de post ofzo, geen geld terug gekregen en geen nieuwe martingaal gehad! :(

Als de post hem kwijt is geraakt is het ook niet hun schuld. Dan had je TNT een onderzoek kunnen laten doen maar helaas komt daar meestal niets uit. En dan ligt toch de schuld bij jou. Want jij heb niet gevraagt hem verzekerd te verzenden. Dus is het jou probleem en niet die van Goedhart

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 14:01

[***] schreef:
Al wil dat natuurlijk totaal niks zeggen en moet je hier totaal geen rekening mee houden .. maarja, vind het toch nodig om het even te vermelden .. Mijn pony is erin geslaagd om 2 (ja, je leest het goed, 2 ..) hoofdstellen kapot te krijgen. Hoe is een raadsel, niemand snapt er wat van .. Voor het volledige verhaal kan je altijd pb'en, weet net of het nodig is dat hier uitgebreid te gaan vertellen. Maar omdat je altijd leest dat het onbreekbaar is en nooit stuk gaat en .... dit is dus niet in ALLE gevallen zo .. Ik geloof meteen dat die van mij DE uitzondering is .. maarja, het kan dus wel :+

Verder over leveringen enzo niks te klagen, al heb ik het wel altijd via een "tussenpersoon" gehad, deze bracht het dus persoonlijk mee van Goedhard .. Ook handig ;) En kon gewoon fijn achteraf betalen :) Dus via de post kan ik niks zeggen, maar veronderstel dat dat wel goed zit anders blijft het niet draaien ;)

Ze kunnen inderdaad wel kapot want mijn man heeft er al een paar herstelt. Vb ring losgescheurd om bit aan te klikken doordat het stiksel het begaf. De onderdelen vooral de ring die je gebruikt om je paard te binden heb ik ook al een paar keer moeten vervangen. En nu is het rubber van 1 teugel wat stuk. Hoe weet ik niet paard was ermee vandoor gegaan en waarschijnlijk opgetrapt.
En ik heb nog teugels liggen waarvan het rubber is beginnen blazen en wat uitgerokken is.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 14:08

Het biothane zelf is zo goed als onbreekbaar, maar natuurlijk kunnen dingen als stiksels, ringen en clipjes wel kapot. ;) Dus in extreme gevallen gaat er wel eens iets stuk ja.

Maar goed ook, ik heb veel liever dat het hoofdstel stuk gaat dan mijn paard! :=

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 14:10

ik heb eens twee maanden gewacht op een hackamore. Belachelijk! Toen heb ik gebeld en snapte de meneer zelf ook niet waarom. De volgende dag was hij er al.

De service vind ik dan wel weer goed, als je belt voor advies weten ze goed waar ze over praten!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 14:56

Nina_rex schreef:
Het biothane zelf is zo goed als onbreekbaar, maar natuurlijk kunnen dingen als stiksels, ringen en clipjes wel kapot. ;) Dus in extreme gevallen gaat er wel eens iets stuk ja.

Maar goed ook, ik heb veel liever dat het hoofdstel stuk gaat dan mijn paard! :=

Ik heb een kingekruiste neusriem van biothane, nou probeer dat maar eens door te knippen, loeisterk dat spul.
De neusriem vond ik niet naar wens dus heb ik het neusstuk er af geknipt en het kopstuk verbouwd tot een verstelbaar neusstuk. :+

Stiksels zouden inderdaad kunnen breken, maar ik betwijfel of dat mij ooit gaat gebeuren. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 13:14

Inn schreef:
[***] schreef:

Ze kunnen inderdaad wel kapot want mijn man heeft er al een paar herstelt. Vb ring losgescheurd om bit aan te klikken doordat het stiksel het begaf. De onderdelen vooral de ring die je gebruikt om je paard te binden heb ik ook al een paar keer moeten vervangen. En nu is het rubber van 1 teugel wat stuk. Hoe weet ik niet paard was ermee vandoor gegaan en waarschijnlijk opgetrapt.
En ik heb nog teugels liggen waarvan het rubber is beginnen blazen en wat uitgerokken is.

Dat rubber van die teugels gaat nogal eens stuk :j Maar dat is ook geen biothane natuurlijk .. Rij nog steeds met die teugels maar dat rubber is al een tijdje "kapot", net op de plaats waar ik altijd de teugels vastheb.. Dus het verslijt wel ..

Bij mijn pony was een gaatje van het bakstuk (de neusriem, rij bitloos) doorgescheurd .. Dus je had gewoon gaatje, dan een scheur door het biothane en dan kwam je in het gaatje eronder uit .. Toch niet zo handig :=

Die ring onderaan is trouwens wel een heikelpunt, mijn pony sloeg eens 1x z'n hoofd naar achteren toen hij vast stond (vliegje of iets dergelijks) en mijn ring was helemaal verbogen := Maar dat hebben ze toen gezegd dat dit niet zou mogen en dat er waarschijnlijk een verkeerde ring is gebruikt (had inderdaad ook een andere ring dan bij de andere hoofdstellen), gingen ze dus gewoon vervangen ;)

eversdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 21:55

Rebeccatjuh schreef:
Oke, vrij snelle levering dus.
Ik heb ervoor gekozen om een factuur meegestuurd te krijgen, betaal dus pas achteraf.

Heb voor dit hoofdstel gekozen omdat mijn paard een allergie voor leer heeft ontwikkeld (jaja.. handig!)
Ben benieuwd of hij hiermee minder last heeft :)

Heeft mijn paard ook en ik heb sinds ruim een half jaar een hoofdstel en singelstoten van Goedhard en het probleem in opgelost, mijn paard heeft geen allergische reactie meer.